You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak z powodzeniem rozpocząć swoją przygodę ze Steem i Steemit

in #dsound6 years ago

Dobry materiał, mam jedno pytanie. Mam pomysł żeby zamieszczać krótkie wpisy z całymi albumami zespołów, wczoraj wrzuciłem jeden na próbę. Kiedyś wstawiałem swoje posty o zespołach pod Tag: "muzyka" teraz już tych starych postów już tam nie ma. Co mogę zrobić żeby moje nowe posty też były gdzie indziej dostępne, nie tylko na moim blogu.

Sort:  

to chyba jakiś bug na steemit. Też czasami mam problem by dotrzeć do starszych treści na steemit, pomimo, że są w blockchainie. Wydaje mi się, że to powinno być naprawione jak zostanie wydany tzw. Hivemind

Ok. dzięki za odpowiedz.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.029
BTC 69302.00
ETH 3683.40
USDT 1.00
SBD 3.34