Ziabson - Tani Burbon (Żabson - Marcelo Burlon Parodia)

in #dtube4 years ago (edited)


Parodia Piosenki Żabson - Marcelo Burlon

Wielkie podziękowania dla użytkownika WitQ_ za pomoc z tekstem
https://www.youtube.com/channel/UCldb...
Obczajcie jego kanał, tworzy on swoje utwory.
Wielkie podziękowania dla Bartka Rembiewskiego z pomocą utworzenia bitu.

Bit jest lekko zmieniony -

...
Także wielkie podziękowania !

Tekst:
Ref.

Czwarty raz polcja napiprza mnie rurą

Życie nie jest tanie jade stara furą

To ten pijacki styl i dlatego mówią

Chwiejnym krokiem na odwyk bo we łbie za dużo( 2x)

Kiedyś tańczyłem za chajs na chodniku

Wszystkie płyty to kradnę se z empiku

Jestem bez mieszkania i bez kredytu

Żyje z dnia na dzień nie ma lepszego bytu

Stary na wódkę wziął cały przychód

Więc ja nie doświadcze tu zadnych wygód

Ej niektórzy nasi leżą tu z tyłu

Dwaa promile każdy wiec nie ma wstydu

To są normalne chlopaki rano Walim kilka klinów

Dlatego cały dzień wraki jak ten po tytaniku

Troche poryły mnie dragi mam dość tych białych przygód.

Raz sibie tworze te traki , raz siedze na odwyku.

Dałbym się temu pokonać to wszystko bym zmarnował.

Dlatego nie do porzygu bo to byl drogi towar

Dzisaj w niewoli szponach bo na kacu boli głowa

Wydaje 4 zeta by mieć znow lekko w nogach

wkurwiony jak vegeta chcesz uraczyć mnie połówką

Wódę w tak małych ilościach to ja nazywam klinówką

Nie przejmuj się przecież wiesz że ciężko tu jest z litrówką

Widzę captaina Jacka lecz jest innego faceta

W sumie nie będę mieszac bo mi się zrobi burbon

Pije nawet na wakacjach nie wiem kiedy zrobie urlop

Nigdy się tu nie nachlałem pyszniutką firmówką

Zawsze wale budżetówki mówcie mi król żulion

Cisniesz na nią że nie wchodzi no bo jest rozgrzana

Weź nie pierdol ciepła zimna faza taka sama

Chcesz na swą melinę wrócić po drodze się gubiąc

Lubisz te adrenaline nie w domu się budząc

Czasem walcze z innym żulem najebany wóda

Robię tulipana bo butelek nie kupują

Dzięki za te wszystkie drobne które się sumują

Dzięki za te wszystkie puszki co mnie utrzymują


▶️ DTube
▶️ YouTube
Sort:  

Życie nie jest tanie dlatego wale tipu mordo!
@tipu curate 3

Haha dzieki :)

Posted using Partiko Android

You post has been manually curated by BDvoter Team! To know more about us please visit our website or join our Discord.

BDvoter Team

Thanks :)

Posted using Partiko Android

@emsonic, I didn't understood the language but i have to say that it's reflecting as super cool Parody.

Keep up the creative work and stay blessed.

Posted using Partiko Android

Thank you ;)

Posted using Partiko Android

Welcome. 🙂

Are you stealing tyres again🤔?

Yes. I must live for something :D

Hi @emsonic!

Your post was upvoted by @steem-ua, new Steem dApp, using UserAuthority for algorithmic post curation!
Your UA account score is currently 3.586 which ranks you at #6373 across all Steem accounts.
Your rank has not changed in the last three days.

In our last Algorithmic Curation Round, consisting of 92 contributions, your post is ranked at #43.

Evaluation of your UA score:
  • You're on the right track, try to gather more followers.
  • The readers like your work!
  • Try to work on user engagement: the more people that interact with you via the comments, the higher your UA score!

Feel free to join our @steem-ua Discord server

👏👏👏

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61135.20
ETH 2928.15
USDT 1.00
SBD 3.66