NAJNOWSZE TRIKI NA TRZEPAKU

in #dtube6 years ago (edited)


UWAGA UWAGA!
TO JEST FILM OMONKA! NIE MOJ!
Ja wrzuciłem moj film na jego kanał
A on wrzucil na moj.
Z racji tego ze zaczynam wrzucac filmy na yt i na dtube to tez postanowiłem go wrzucić

Joł Joł Joł, z tej strony Giwu.
Pewnie mnie nie znacie więc wam się przedstawie:
Jestem Kuba, mam 15 lat, robie commentary na youtube.
Z racji tego ze youtube ostatnio blokuje mi filmiki, albo wylaczca zarabianie, to postanowiłem wrzucać filmy na youtube, jak i na dtube. Robi tak Okiem Fabiana i pewnie paru innych twórców.
Takze macie tutaj moj kanał youtubowy: youtube.com/c/GiwuPL


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Chcesz być u SerafinTV? On lubi nagrywać takie filmiki o trzepaku w roli głównej jak "Typowego Rzepy" xD.
Spoko filmik łapeczka w górę :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66439.14
ETH 3005.38
USDT 1.00
SBD 3.68