You are viewing a single comment's thread from:

RE: When in Rome: a Game Braai Pie for some new friends - A BraaiBoy TV Recipe

in #dtube4 years ago

Daaamn!!! That is one tasty looking braai pie!!! You know who's braaing when we hold our first SA meetup... hahahaha :D

Sort:  

It would be my pleasure... just say when \m/

haha oh yes I will shout loud and clear ;)

hahaha I second this!
should I start fattening up a pig yet?

YES! hahahahaha!!!

hahaha, het Jimmy spitbraai basting daar iewers tussen sy lekker souse though?

Nee... hy het nie 'n spesifieke spitbraai basting nie... maar na ek my skapies/varkies gespuit het ens, dan gebruik ek bietjie gewone Jimmy's Steakhouse om te baste soos wat hy gaar word.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60777.49
ETH 2913.91
USDT 1.00
SBD 3.59