Sort:  

Masz taki styl mówienia, że zawsze się boję jak Ciebie oglądam ;>

Hahaha! No co ty? Zawsze nagrywam to wydaje się że na luzie, ale jak oglądam to delikatnie spięty. Jestem normalny, pozytywnie nastawiony do ludzi człowiek. Wesoły, uśmiechnięty i uparty😀 bać się możesz na steemnova😉

Na steemnova i tak ostatnio tylko doglądam konto. Słońce na dworze za mocno kusi.

The video stopped to load @dtube :(
https://video.dtube.top/ipfs/Qmapj8JtUoMKGaLbEt1MKfzPqQi4Q6P4xaQpwpmwFJYcWR
404

No teraz widze:( nie lubie takiej sytuacji. Ludzie głosują a odtworzyć się nie da. Co ja teraz mam zrobić? Dlive? Podwójne wstawienie??

Mam pytanie dotyczące tego dtube.
Wrzucam film i albo pisze ,,Żeby zapostować musisz wrzucić film"( no przecież wrzucam) lub nieznany błąd.
O co chodzi?

Przegladarke zmien. Film do 2gb max

miałem to samo > A w jakiej rozdzielczości wrzucasz filmy (854x480) ? w jakiej przeglądarce ?

Fajna miniaturka. Podoba mi się. Niby nic trudnego do zrobienia ale przyciągnąłeś moją uwagę.

Dzięki! Zapraszam na czat. Będziesz miał taką😀

mi strona steem chat nie działa od kilku dni, nie wiem jak innym.

Ziomek zdrówka życzę! Składaj tę nogę i jazda! 👊💪
Dawno vloga nie było i dobrze, że nadrabiasz! 😉

Na whiteliście Smartsteem jest wielu polaków, chyba nawet ja jestem, kwestia raczej pozostaje taka, że to bidbot jak każdy, bo to nie ważne czy autor dobrej treści pomaga drugiemu w pool rejpie, czy słabej - ostatecznie on z tego ma guzik poza promocją, a bot dostaje tyle, a nawet więcej, co jakby głosował na siebie, bo do tego to się sprowadza ;)

Minnowbooster działa analogicznie, tak samo działają wszystkie boty i w sumie, nie ma co wprowadzać między nimi rozróżnienia, ja bym patrzył na to, ile jaki płaci przy delegowaniu i tyle - jeśli chcesz, by twoje SP służyło tworzeniu tokenów wyłącznie dla Ciebie i właściciela bota - użytkowniku, droga wolna (nie piszę w tej chwili w stosunku do Ciebie @jozef230, żeby było jasność, a tak ogólnie)

A co do oddawania głosów automatycznie - ja bym chętniej korzystał z voting trailów - z nimi masz pewność, że zyskasz najwięcej nagrody kuratorskiej, jeśli wybrałeś dobrą osobę, która ma operować twoim głosem, to możesz mieć pewność, że głosy trafią do fajnych ludzi, a i pewność możesz mieć taką, że twoje VP zostanie najlepiej możliwe spożytkowane (sam swój trail prowadzę tak, by VP nie spadało poniżej 95% w ciągu dnia, do 85% w nocy - ale swojego nie polecę, ponieważ mam w nim już sporo osób, a taki Arabson1990 nie ma podpiętej ani jednej praktycznie, a głosuje super - taki sam voting trail może założyć z resztą ktokolwiek komu ufasz, a kto zajmuje się kuratorką codziennie - w razie szczegółów mogę pomóc na steem.chat ;)

Oczywiście osoba prowadząca traila ma korzyść jedynie taką, że osoby głosując po niej generują jej jakieś grosze z kuratorki, ale przykładowe 50 centów nie daje praktycznie nic - to raczej kwestia bycia spoko ziomem myślę ;) Wkrótce opiszę to może w jakimś poście, bo bardzo podoba mi się to rozwiązanie, szczególnie dla osób, które nie mają czasu głosować. Na twój post głosuję z mocą 25%, możesz rzucić okiem na steemd.com/@jozef230 jak voting trail wygląda w praktyce ;)

W wolnej chwili porozmawiamy na czacie.

Powiem tak. Przeważnie musze wypróbować i sam ocenić. Z tym smarsteem to jest tak że naprawde czułem się głupio. Miałem moc 2200 sp chyba a korzystałem ze sprzedaży swojego głosu.. Zaczynałem od 20 SP i nie myślałem o zarobku i teraz też tak będzie. Sam widzisz że wole byle czego nie pisać i daje fote ze steepshota- wiem że zarabia "mało" ale ja na to nie patrze bo chce dzielić się swoimi emocjami, wydarzeniem dnia, większym lub mniejszym..Chce być aktywny. Teraz mam zajawke na filmowanie "cinematic"😀 kontuzja mnie dobiła ale bez przesady. Drugie hobby ? Kto wie. Latam z gimbalem po nocy i kręce ujęcia😀 kto by pomyślał. Nauka,nauka i doświadczenie. I to dzięki wam!

Jestem już jakiś czas na steemit i nadal nie mam zielnoego pojęcia o ch*j chodzi :) :) Jakiś jeden syntetyczny wpis a najlepiej viedo-wpis zrobiłby robotę :)

Grasz w pokera na @spl? Zapraszam. Pelno freeroll. http://www.lucksacks.com

Jeżeli jest zainteresowanie można zrobić np. Polską Ligę na pokerstars.es lub eu. ... to jest jakiś krzak, nie podam tam swoich wrażliwych danych ;)

Zaden krzak😀 to poker steemita. Dane twoje mają😀

Ja to wiem...lecz przy rejestracji wymagane podanie jest danych personalnych czego robić nie zamierzam. A tak na marginesie ich logo okultystyczne/satanistyczne tylko utwierdza mnie w nie podpisywaniu się pod tym projektem... PS. Potocznie nawet na tak duże sieci jak ipoker czy marge mówi się krzaki ... ale to tak dla jasności...

Congratulations @jozef230! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - Brazil vs Belgium


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

super vlog, dzieki za info...

Sorry ziomek ale nie linkuj mi tutaj. Nie lubie akich głupot. POZDRO!

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64647.93
ETH 3160.25
USDT 1.00
SBD 4.09