Headhunter - speedpaint

in #dtube5 years ago (edited)

sc 1 2.jpg


Rysunek robiony na szkolny konkurs talentów, praca zapewniła mi wyróżnienie, z czego się bardzo cieszę.

Minęło 2 miesiące od mojego ostatniego posta, nawet tego nie zauważyłem, czas po prostu przemyka mi przez palce. Od teraz będę starał się robić częstszy upload, jednak nie zamierzam robić żadnych daliy challangy tak jak ostatnio, zresztą poprzedni przerwałem na dniu 3 bo prace straciły mocno na jakości.

Soft: Paintstorm studio, Krita
Speed: 22x
Tablet: Huion 1060+


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

🎁 Hi @n7reny! You have received 0.5 STEEM tip from @lelon!

@lelon wrote lately about: Oswajanie "Słonia" #3 - Davinci Resolve - Steem Quasi Promo Klip Feel free to follow @lelon if you like it :)

Sending tips with @tipU - how to guide :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 67205.80
ETH 3112.68
USDT 1.00
SBD 3.71