You are viewing a single comment's thread from:

RE: (*NEDERLANDS) Goal: €5000 maandelijks inkomen + kennis opdoen . Blog: Mijn avontuur in de cryptowereld. (*NEDERLANDS)

in #dutch7 years ago

Het ziet eruit als een goed doorgedacht plan! Ik zou ook wel $100 per dag willen verdienen zeg :) Al is het risico wel dat die $5.000 op Bitconnect staat en je dus afhankelijk bent van hun beveiliging. Hoe kijk je daar tegenaan?

Goeie post. 100% upvote van mij!

Sort:  

Ja ik heb een vriend van mij die heeft een groot bedrag erop gezet. Die verdiend ongeveer €125 per dag. Je bent inderdaad wel van bitconnect afhankelijk. Ik heb zelf ook wel redelijk geinvesteerd en krijg maandelijks uitbetaald. Werkt echt super. We kunnen even praten via de fb site, moet je even volgen en dan kunnen we daar chatten.

Ik zal eens een kijkje nemen op dat verschrikkelijke Facebook ;-)

Is het zo erg? ;)

Ik dacht dat je meer informatie wilde en het evt zelf wilde bekijken van daar...;)

Haha neehoor, maar ik ben juist naar Steemit gekomen om minder op Facebook te zitten.

bedankt voor je reactie

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68541.87
ETH 3868.83
USDT 1.00
SBD 3.63