You are viewing a single comment's thread from:

RE: (NED) €5000 salaris met cryptocurrencies. Geïnteresseerd? Ik beschrijf mijn verhaal!

in #dutch7 years ago

het klinkt allemaal te mooi om waar te zijn en dan moet je gaan oppassen is mijn ervaring... wat mij het meest stoort aan deze is dat A) alles is alleen maar positief, er zijn alleen pro's en geen con's.... de internet promotie is overduidelijk via de bloggers en vloggers gegaan met nieuwe accounts op youtube die alleen maar dit promoten en verder niets... het vasthouden van het geld voor een jaar is in mijn ogen vreemd.. en het feit dat er zo goed als niets over de stichters of ontwikkelaars bekend is die het project of deze dienst hebben ontwikkeld is voor mij ook een rede om op te passen... dit geld overigens ook voor poloniex... waarom zou je een dienst gebruiken of blind vertrouwen waarvan zo goed als niets bestaat over diegene die verantwoordelijk zijn voor jou geld en jou geld dus in bezit hebben voor langere tijd? Ik zou dus zeeeeeeer op mijn hoede zijn bij dit soort ongelooflijke makkelijke manieren om geld te 'verdienen' zonder iets te doen, dit is zeg maar de omgekeerde versie van het verdienmodel van banken, iets wat in mijn ogen ethisch gezien haaks staat met wat decentralisatie inhoud. als de persoon of personen die het project in handen heeft besluit alles voor zich te houden en de dienst te stoppen zonder het geld terug te geven, dan kan dat zonder dat er ook maar 1 enkele autoriteit of macht ervoor zorgt dat alles eerlijk en volgens het boekje gaat. vandaar... en zoals ik eerder al zei, als iets te mooi is om waar te zijn, is het oppassen voor de adertjes on het gras. vroeg of laat zal de aap uit de mouw kunnen komen of zal inderdaad blijken dat deze dienst inderdaad een gratis geld machine is als een geschenk uit de hemel.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68790.22
ETH 3865.85
USDT 1.00
SBD 3.63