Wat is mijn levensdoel?

in #dutch6 years ago

levensdoel.jpg

Velen vragen zich af: wat kom ik hier op aarde doen? Wat is mijn levensdoel? Voor sommigen een vermoeiende (levens)lange zoektocht.

Ik hoor iets van mijn leven te maken, ik hoor iets groots, iets bijzonders te doen. Maar wat? Wat is mijn pad?

Lieve ziel, je kan niet niet op je pad zijn. Je bent al op je pad, misschien zelfs zonder het door te hebben. Je bent hier om te zijn, niks meer niks minder. Door gewoonweg jezelf te zijn en jouw licht uit te stralen doe je al waarvoor je hier op aarde bent... Ja maar... Ik hoor dit en dat te doen, ik hoor zus en dat te zijn, ik kan meer, als maar... Nee, je hoeft niks te doen, niets na te streven... dat is je ego. We hoeven niet allemaal een Einstein of moeder Teresa te worden om iets te betekenen. Want je bent al. Gewoon door te zijn, je Goddelijke licht uit te stralen, de liefde die je bent te zijn, dat is genoeg, dat is jouw bijdrage, op jouw manier, op jouw microniveau. Door gewoon de liefde te zijn die je bent, druk jij je stempel op deze aarde en lever jij je bijdrage. Je bent genoeg door simpelweg te zijn. Wees jij!

Namasté 🙏💖✨🕉

Sort:  

@terranova.earth leuk om nog een Nederlandstalige blogger tegen te komen op dit platform, en dan nog wel uit Gent, groeten

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65925.23
ETH 3003.40
USDT 1.00
SBD 3.75