Phyllis Krystal meditaties series 6

in #dutch4 years ago

Vandaag heb ik voor jullie een fijne ontspannings oefening van Phyllis Krystal ingesproken. De oefening of meditatie gaat langs alle lichaamsdelen om er licht van zon of maan in te brengen wat ontspanning, zuivering, genezing en nieuwe energie brengt. Ik heb de oefening zelf net gedaan en ik moet zeggen dat het heerlijk was om te doen.

Ik denk dat ik er niet meer woorden aan vuil hoef te maken, probeer het maar gewoon! Ik hoop van harte dat het je ontspant!

https://soundcloud.com/user-850947348/track4-3

Liefs Wombloom

logo4.png

Voor meer geleide meditaties zie mijn andere blogs in deze sierie of ga naar

wombloom website

(Ook voor Engelstalige meditaties)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61588.80
ETH 3006.18
USDT 1.00
SBD 3.64