You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bilimkurgu Öyküsü - Mutluluk Danışmanı - Tüm Bölümler

in #edebiyat5 years ago

Gözlerinde beliren öfke kıvılcımları tarifsiz güzellikteydi. Kafamın içindeki bilgisayara bu görüntüyü derhal “yüz ifadeleri” klasörüne eklemesini söyledim.

Bunu zaman zaman ben de düşünüyordum. Zaman zaman öyle güzel ve doğal görüntülerle karşılaşıyorum ki, keşke o an o görüntüyü gözümle anında çekebiliyor ve kaydedebiliyor olsaydım diye hayal ettiğim çok olmuştur.:)
Kim bilir ilerki zamanlarda belki bu da olur, ama iyi mi olur kötü mü orasını bilemem..

Sort:  

Bunlara yaşam kayıt cihazı deniyor. Şu anda prototip olarak gözlüğe takılanları var. Mahremiyet açısından sıkıntılı biraz. Insanın unutulma hakkı olmalı.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63878.79
ETH 3133.72
USDT 1.00
SBD 3.85