Teşekkür

in #edebiyat5 years ago

Sevgili Steemit ailesi; yakın zamanda sizlere katılmış edebiyat içerikli yazılar ve şiirlerle sizlerle birlikte olmaya çalışıyorum. Benim yazılarımı ve şiirlerimi beğenen ve yorum yapan herkese ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum. Şiirlerime yorum yapanlarınıza ilk başta cevap yazmaya çalıştım, bazılarınıza ise yapamadım bunun Steemit'in etki gücüyle alakalı olduğunu öğrendim. Etki gücümün olmamasından dolayı yorumlarına cevap veremediklerim kusura bakmasınlar. Ben tekrardan hepinize çok teşekkür ederim.
@octobree
@tugbabeauty
@baycan
@sahinadm
@etasarim
@steemitboard
@edebiyat
@nikaja
@sudefteri
@avina
@revan746
//Maşuk Gültekin//

Sort:  

Kusur oluşturan bir durum söz konusu değil hocam, biz seni tekrardan aramızda görmek isteriz...
Hatta aşağıdaki bağlantıyı kullanarak konuk yazar olarakta katılmanızı isterim...
https://steemit.com/tr/@edebiyat/yazarimizolunkazanin-jsu194s9nj

Congratulations @masuk.gultekin! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 50 upvotes. Your next target is to reach 100 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Kendi adıma ve arkadaşlarım adına ben de teşekkürle sana karşılık vermek istiyorum hocam. RC kredisi dediğin gibi yeni gelenleri zor duruma sokuyor. Bunu atlatmak için sık sık yazı yazmak. Ve bu yazıları hesapların beğenebileceği tarzda güzel yazmak. Sizin şiirlerde problem yok zaten. Süper. Fakat birkaç görsel ve yorum ile zenginleştirilmiş bir postu herkes beğenir. Böylece kısa sürede yeteri kadar SP biriktirmiş olursun. :) Biz @edebiyat, @trliste, @gezi ve C2 olarak desteklemeye hazırız. Yeter ki istediğimiz kalitede yazılar çıksın. ;) Sevgilerimle.

Çok ince düşünüp de yazmışsınız Malesef yeni başlayanlar için rc sorunu kötü oluyor. Sizleri aramızda görmek güzel. Yazılarınızın devamını dilerim:)

Estagfrullah hocam biz durumun farkındayız, problem etmeyin siz :) RC olayı motivasyonunuzu kırmasın yorum yapamasanız da yazmaya devam edin :)

✅ Enjoy the vote! For more amazing content, please follow @themadcurator for a chance to receive more free votes!

Teşekkür ederiz. Biz de sizleri aramızda görmekten mutluyuz. Değerli paylaşımlarınızı bekliyoruz.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64038.60
ETH 3148.89
USDT 1.00
SBD 3.97