BÖLÜM 5-DEVAM

in #edebiyat6 years ago
Öncelikle merhabalar. Aşağıda okuyacağınız hikayenin telif hakları şahsıma aittir. Yazara bizzat ulaşmak istiyorsanız instagram adresi @ebru_48y’dir. İyi okumalar hikayenin devamı gelecektir.

Source

"Önemli değil Barış zaten tek ailem siz kaldınız sizi de kaybetmek istemiyorum" dedim.Gülümseyip...
"Söz veriyorum bi daha asla seni yalnız bırakmayacağım söz" dedi gülerek yüzüne baktım.Esin yalancı öksürükle dikkatimizi çektiğinde kaşlarını çatıp ellerini beline koyup

"Hey bizde senin aileniz demedik mi ne çabuk sattın bizi Eti Tutku" dedi yataktan doğrulup kollarımı iki yana açıp Esine ve Itıra baktım İkisi birbirine bakıp gülümseyerek bana sarıldılar.Barışa doğru kafamı çevirip baktığımda yüzüme bakıp gülümsedi.

Okuldan çıkıp eve gitmek için arabaya bindik. Barış bana yapılan şeyden dolayı öfkeliydi.

"Barış"

"Hı"

"Şey sen şeylere bir şey şey etmedin demi"dedim gözlerini yoldan ayırıp gülerek

Şeylere şey kızım senin türkçe öğretmenin ana sınıfı öğretmenimi" dedi alt dudağımı ısırıp söylemekle söylemek arasında kalırken


"Pusatlara bir şey yapama olur mu?" dedim ne dedim lan ben nasıl söyledim bu kadar hızlı Barış kaşlarını çatıp arabayı durdurdu.Yüzüme baktı öfkeliydi koltuğa biraz daha yaslanıp yüzüne baktım.

"Tutku onlar seni oraya kitlediler ve sen hala onları mı koruyorsun sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun?"dedi yutkunup

"Ama onlar benim yaşadıklarımı bilmiyor bilseler yapmazlardı ki hem Barış yeni gelen herkese yapıyormuşsunuz benim yerime başka bi kız gelseydi sende onlara katılırdın yalan mı " dediğimde çatık kaşları normalle dönmüştü derin bir nefes aldım.

"Tamam birşey yapmayacağım ama emin ol bir daha böyle bir şey olursa arkadaş dinlemem ayrıca senide dinlemem anladın mı sen bana amcamın emanetsin canının acımasını istemiyorum" dediğinde gözlerim dolmuştu babam yeni Barışa beni emanet etmişti annem ve babam yangından çıktıklarında tamamen ölmemişlerdi ben baygınken hastanede ölmüşlerdi. Barış koltuğundan doğrulup bana sarıldı göz yaşlarıma engel olmamıştım sonra geri çekilip göz yaşlarımı sildi...

Hikayenin telif hakları şahsıma devredilmiştir.


Posted from my blog with SteemPress : https://onlyblack.timeets.xyz/2018/08/11/bolum-5-devam/
Sort:  

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @onlyblack.

You just planted 0.01 tree(s)!


Thanks to @onlyblack

We have planted already 3287.97 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 19478.26
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

Postunuz @bot-az ve ona katılan curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

Congratulations @onlyblack! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63096.55
ETH 3032.40
USDT 1.00
SBD 3.69