BÖLÜM 5

in #edebiyat6 years ago

Öncelikle merhabalar. Aşağıda okuyacağınız hikayenin telif hakları şahsıma aittir. Yazara bizzat ulaşmak istiyorsanız instagram adresi @ebru_48y’dir. İyi okumalar hikayenin devamı gelecektir.


Source
"Tutku!!!!" Gelen sese doğru baktığımda gözlerim kocaman olmuş ağzım açık kalmıştı..
Gözlerimi açtığımda bulanık gördüğüm beyazlıkla gözlerimi tekrar kapatıp açtım Itır ve Esin başımdaki iki koltukta oturup ellerini saçlarının arasında saçlarını sıkıp oturuyorlar.Barış oda da oradan oraya dolaşıyordu kolumda hissettiğim sızıyla yüzümü buruşturup koluma baktığımda serum iğnesini fark ettim en son Barış beni ayağa kaldırmıştı etrafa göz gezdirdiğimde hastane odası gibi bir yerdeydim.Itır koltuktan heyecanla doğrulup "Uyandı " dedi.Barış hızla yanıma gelip sedye ye oturdu.Esin koltuktan fırlatıp başımın ucunda duruyordu. Barış ellerimi avucunun içine aldığında avuçlarının içinde ellerim kaybolmuştu yüzüme bakıp

Source
"Özür dilerim Tutku ben öyle demek istemedim yemin ederim sadece kızgındım o an bak anla beni onlar benim arkadaşlarım evet ama gördün sen istediğin kadar yardım et onlar böyleler" dedi.Gözlerinde pişmanlık vardı söylediği sözden dolayı kendini pişman hissediyordu ne olursa olsun o benim kuzenimdi annemi babamı kaybettim ailemden tek kalan o ve amcamdı yengem beni ne kadar istemese de o da vardı tabi gülümseyip elimi avuçlarından çektim.Yüzüme öylece bakıyordu elimi yanağına koyup
"Önemli değil Barış zaten tek ailem siz kaldınız sizide kaybetmek istemiyorum" dedim.Gülümseyip...
Hikayenin telif hakları şahsıma devredilmiştir.
 

 


Posted from my blog with SteemPress : https://onlyblack.timeets.xyz/2018/08/09/bolum-5/

Sort:  

This post has received a 1.04 % upvote from @drotto thanks to: @onlyblack.

Postunuz @bot-az ve ona katılan curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

You just planted 0.01 tree(s)!


Thanks to @onlyblack

We have planted already 3430.37 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 19472.69
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 61388.48
ETH 2984.48
USDT 1.00
SBD 3.65