Sabaiko giroa, Heimel haizea pixka bat igaro zen gero, esan nuen

in #emotion6 years ago

Bihar, bere aitaren etxera joango da. Pentsatu batzuk?
Zer esan nahi du horrek?
Ez galdu me?
Lotsatia zen,
Zer galdu! Baizik eta gurasoei galtzen dut gehiegi. Etxera joan nahi dut. Etxe asko gogoratzen dut.
Oso harro nengoen erantzun hau entzuteko, esan nion

qq.png

Benetan, asko galduko dut. Espero dut nire maitearen bihotza, lotsatia, niregandik urruntzen nau.
Lasai egon zen, ez zuen ezer esan. Ganbara joaten naizenean, Sumurreko mugikorrean hitz egin beharra dago, hitz egiten du libreki, baina aurrez aurre dagoenean, neska ezin du hitz egin. Ez hitz egin, zergatik ez ulertzen Arazoa ulertzen saiatzen naiz. Baina ezin dut atera.
Gauean lo egin aurretik, esan nion:
Ospitalean joan baino lehen, zure aurrean dut. Ez joan edonon gosaldu ostean. Gelan egonaldia Nire aitaren etxera joango naiz etxera itzuli baino lehen.
Ez zuen erantzun. Kuxinek isilik eta isilik geratu ziren.
Goizean ospitalera joan baino lehen,
Gustatzen zait, itzuli laster. Zaila da ikusten dizudana, arazoak, arazo handiak.

qq2.png

Emazteak besarkatu egin zuen. Ez dakit zenbat denbora eman nuen aukera hori! Ez nuen joan nahi. Gogoan mundua hemen gelditu nahi du. Baina ezer esan ez. Etxetik atera nintzen etxetik, kopeta maitatu ondoren.
Autoa jaitsi baino lehen, goian begiratuz, aurpegia ahoan zutik zegoen nabaritu nuen.
Ez dut etxera itzultzea gaur egun. Egunero txakur bat dago, etxera iristean. Baina ez dut etxera joan nahi gaur.

Etxera itzuli ondoren, denbora leku batean zutik dagoela dirudi. Sumaiya bere aitaren etxera joan zen, anaia etorri zitzaidan.
Dei bat jaso nuen, dei bat jaso nuen bezain laster, - kaixo Assalamu Alaikum!
Zer izan zen eskuak mugikorrarekin eserita?
Zergatik ez dago eskuan? Mugikorra aurrean zegoen.
Maite nazazu, nire deia zain, zer bekatu izango litzaidake esaten badut?

qq3.png

Bai, zure deia zain nengoen, asko galdu nuen. Beraz, maite hainbeste Arazo bat izan al duzu?
Ahots haserre batean esan zuen.
Beraz, ezin da esan ederki? Zer da maitasuna? Zer esan behar da haserre?
Maite, badakizu zergatik ez duzu galdu? Zergatik min egiten didazu?
Nik lortu dut! Esan nuen,
Gero, zenbat egun gertatu zen
? Zer gertatuko zenuke maitasun apur bat eman badut?
Non dago maitasun denbora?

Ez da joan, baina galtzen ari da! Noiz itzuliko zara
Ez dakit.
Mesedez itzuli laster. Sentitzen dut!
Hurrengo egunean ez nuen deitu, badakit Sumaiyak maite nauela; Bere arintasuna moztu nahi dut. Moztu malkoak eta deitu zeure buruari. Baina ez nuen deitu nire nahia lurra.
Gau osoan, ezin nuen zailtasunik egin. Oso gustatu zitzaion hura deitzeko. Baina ez nuen.
Goizean ospitalera joan nintzen eta ez nuen egun osoan deitu. Etxera itzuli ondoren, ezin dut itxaron, dei bat eman nuen, roll bezala irakurri bezain laster. Salamak erantzunik eman gabe,
Zergatik ez zen hain luze deitu?
Esan dut ere bihurria,
Non zaude? Egun bakar bat!
Just !! Zenbat ordu dakizu? Une bateko dei bat dirudi, baina nor da nirekin hitz egiteko?

Esan nuen ere,
Hainbeste galdu bazenuen, zuk zeuk deitu! Baina ez zuen eman. Hainbeste galdu baduzu, zergatik ez duzu atzera jo?
Ez dut benetan hartu behar! Norbaitek ez diat esan. Zatoz nirekin, ez zait gustatzen. Zaila da ikustea ikusi gabe, gogorra. Ez esan, noiz etorriko zara?
Ezin dut ulertzen zer esango dudan. Ez nuen espero Sumu hain zorrotz bururatzen! Aurretik bere bihotza entzutea. Sumu erotuta bezalakoa da, beraz, galdu
Sumurretik irten eta nire ama eseri nintzen, poliki-poliki nire hankak sakatuz. Ama esan zuen,
Zer gertatu zen Sumaiyar sentitzen al duzu?
Ama ez, zer esan! Zer behar dut etorri?
Ez dakit ezer esan ez dudalako! Berriro ere pentsatzen ari naiz, nire aitaren etxera joaten denean, egon nire aitaren etxean astebetean edo hamabost egunetan.
Ama ez, Sumo ez da ona sentitzen.
Amak irribarre egin eta barre egin zuen

Sort:  

You got a 17.92% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Oh my god! This is eerily familiar to how it goes for me when I'm at the board. Even down to the spot ops' squeeling…

You have recieved a free upvote from minnowpond, Send 0.1 -> 10 SBD with your post url as the memo to recieve an upvote from up to 100 accounts!

Hai, helo @powerwhale! Selamat! Artikel anda masuk peringkat 2 kategori Tulisan Dengan Bayaran Terbanyak, di 10 Besar Tulisan Hari Ini di https://steemit.com/peringkat/@puncakbukit/10-besar-tulisan-hari-ini-sabtu-11-agustus-2018 ..

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60913.71
ETH 2919.21
USDT 1.00
SBD 3.71