You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czytam sobie #19. Donoszę z biblioteki. Marzec

in #engrave5 years ago

A bo to jednak jest moje główne hobby. :)
Uczę się słuchać książek, bo to dla mnie dodatkowa możliwość kontaktu z literaturą. Jak czasem mam jakaś lekko bezmyślną pracę , to jest to czas, który można dopełnić słuchaniem.
A co Lovecrafta warto przeczytać? Zainteresowałeś mnie nazwiskiem.

Sort:  

Skoro główne hobby to rozumiem, Ja to albo gram albo coś z grafiką porobię.
Słuchanie jest moim ulubionym środkiem poznawania treści, mogę robić wtedy coś w między czasie co zwiększa produktywność i nie ma problemu w przeczytaniu jakiś archaicznych słów. Słucham na ogół creepy past albo lektury szkolne. Nie znalazłem jeszcze miejsca gdzie bym mógł zagłębić się w audiobooki.
Lovecraft jest spoko, podoba mi się inność. Żyjemy w czasach disneja opanowany przez regresywnych lewaków i wszystko musi być super, ładnie i nikogo nie obrażać. On potrafi murzyna nazwać murzynem i historia nie kończy się "i żyli długo i szczęśliwie" Często bohaterowie umierają co nie jest często spotykane.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67974.72
ETH 3841.39
USDT 1.00
SBD 3.74