Mój kumpel Rafonix

in #engrave5 years ago

Tak postanowiłem nazwać swój wczorajszy sen.
Sen zaczął się na jakieś dziwnej łące, Siedziałem sobie tam razem ze wspomnianym wcześniej Rafonixem.

Razem pomagałem mu przygotować się do walki na Ramę MMA 2, co jest dziwne bo nie znam żadnych sztuk walki ani nie jestem żadnym coachem być coachem. No ale to sen, wszystko się to może wydarzyć.

Trenowaliśmy tak parę dni. W śnie były takie przeskoki - najpierw jeden dzień później drugi i tak dalej aż przerodziło się to w tygodnie.

Rafonix w zamian za moją pomoc zaoferował mi spotkanie z jego kumplami. Nagle razem z nim znalazłem się w okół jakichś gór lodowych.

Lecz to co mnie tam spotkało, Zaskoczyło mnie bardzo. Otóż on wraz ze swoimi kolegami zaczęli mnie obrażać i chcieli mnie bić. Rafonix wyskoczył pierwszy. Byłem bardzo smutny przez ten fakt. Zacząłem przed nim uciekać. Ale on miał na nogach łyżwy i doganiał mnie.

Jakoś udało mi się uciec i już więcej w tym śnie nie widziałem go.

Dziwne że śniło mi się to akurat w dzień jego walki na Fame MMA 2. Przypadek ?

Zawsze myślałem że Sny mają jakieś drugie ukryte znaczenie. Może to takie przypomnienie o walce ?

Wtedy się obudziłem ...
Zdjęcia z Pixabay.com oraz YouTube Wiki


Pierwotnie opublikowano na Czas na Sen. Blog na Steem napędzany przez DBLOG.

Sort:  

A to się liczy ? Bo ja to wrzuciłem na Engrave (dblog.pl) i chciałem żeby było tam, a na steemit z automatu się dodaje

Ja wiem, że pranie pieniędzy Trevonowi jest fajne zarobkowo, ale powinieneś wiedzieć jak mniej więcej działa Steem

Pranie pieniędzy Trevonowi ? Pierwsze słyszę, wiem jak działa steem i steemit tylko po prostu to chciałem mieć na blogu "czas na sen" , no dobra w następnym poście pozmieniam

A myślisz, że skąd pochodzą pieniądze Trevona? Z przestępstw.

W każdym razie szkoda, że słyszę "pozmieniam", a nie "napiszę jakieś fajne posty od zera"

No to jest o snach i chcę go opowiedzieć jaki był na blogu, mogę napisać od nowa to samo w innym stylu w sumie. Dzięki za Info. A z tym Trevonem to nie wiem co Ci się ubzdurało xD

A z tym Trevonem to nie wiem co Ci się ubzdurało xD

Użyj Google ;) Jest celebrytą. Tyle tylko powiem :P

Wiem kto to Trevon ale niby czemu ja jego pieniądze piorę czy coś ? Bezpodstawnie powiedziane

Wstrzymaj się z dodawaniem tych samych treści, które już publikowałeś. Niedługo będzie możliwość zaimportowania swoich starych wpisów, więc pojawią się u Ciebie na blogu.

Ok. Nie ma problemu. Nie wiedziałem. To się nie powtórzy. Chociaż normalnie napisałeś a nie jak @fervi który widzi wszędzie pranie pieniędzy xd.

Posted using Partiko Android

Wiadomo, zawsze można się pośmiać z ludzi, którzy stracili hajs w Amber Gold ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66540.93
ETH 3186.50
USDT 1.00
SBD 4.11