Piwnica pełna pająków

in #engrave5 years ago

Ten sen jest (był) dla mnie wyjątkowo strasznym snem, ponieważ mam arachnofobie .
Ten kto ją ma ... zrozumie :D

:D

Więc tak...

Sen zaczął się w jakimś dziwnym, ciemnym lesie

Byłem tam z moją babcią i bratem. Szliśmy tak... nie wiadomo w jakim celu.
Nagle na naszej drodze ukazała się stara piwnica.

Popatrzyliśmy na nią i powiedzieliśmy, że nie ma opcji aby tam wejść

Nagle...

Zaginęła nam babcia.... A drzwi do piwnicy były otwarte...
Weszła do środka....

No to co... Poszliśmy z bratem jej szukać.
W piwnicy na podłodze i na wszystkich ścianach było pełno pająków...

Ja jako arachnofobik już miałem ehhh... Pełno w gaciach :D

Mój brat poszedł pierwszy...

Ja stałem w miejscu jak kołek.

Nagle mój brat krzyczy "Uważaj czarownica leci"
Odwracam się i...

Przestraszony i sparaliżowany upadłem na ziemię...

Akurat na największego pająka

I wtedy się obudziłem

Do następnego :)

Zdjęcia pochodzą z Pixabay.com


Chcecie pograć w fajną grę ?
https://staging.drugwars.io/#!/ref/@emsonic

Zapraszam na Steemit:
https://steemit.com/@emsonic

DTube:


Pierwotnie opublikowano na Czas na Sen. Blog na Steem napędzany przez DBLOG.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60895.62
ETH 2917.92
USDT 1.00
SBD 3.58