Sort:  

Przemyślałem wszystko i stwierdziłem, że co będzie to będzie. Wyłączyłem power down i dalej będę ładował wszystko w SP. Póki co też nie jestem aktywny za bardzo, ale niedługo się to zmieni. W każdym razie nigdzie indziej się nie wybieram. Tych parę groszy też nie chce mi się wypłacać.

Posted using Partiko Android

Też nie zamierzam wymieniać na złotówki. Do tej pory wpłacałem drobne sumy i tej części SP zmieniam płynność.

dziś brzmisz już dużo lepiej :)
a ja sobie nucę przez Ciebie to:

Przystanąłeś więc
Z płaczem brzóz sprzymierzyć się
I uronić pierwszy raz
W czerwone wino łzę
(w wino łzę)

No to jeszcze z tydzień i wrócę na właściwe tory ;)

Steem on!

Nawet jeżeli Justin będzie chciał "siłowo" przerzucić STEEM na trona to od razu pojawi się fork, w okół którego skupi się cała społeczność. Gorzej jak tego sforkowanego tokenu nie będzie można nigdzie kupić ani sprzedać :)

Gorzej jak tego sforkowanego tokenu nie będzie można nigdzie kupić ani sprzedać :)

Znalezienie miejsca do wymiany samo w sobie nie jest chyba aż takim problemem. Problemem jest natomiast znalezienie dobrej giełdy. Przykładem jest HUNT. Można go wymienić na DayBit. Tylko, że DayBit to mała koreańska giełda, której nie ma nawet na Coinmarketcapie. Nic więc dziwnego, że wartość HUNTa to jakieś pół centa.

Poza giełdą musiałyby być jeszcze osoby chcące kupować i trzymać STEEMa, żeby jego wartość była na sensownym poziomie. Sam nie wiem co o tym myśleć. Przestraszyłem się trochę tej wiadomości o przejęciu udziałów, ale póki co czekam na rozwój sytuacji.

Congratulations @herbacianymag! You received a personal award!

Thank you for the witness votes you made to support your Steem community and for keeping the Steem blockchain decentralized

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Use your witness votes and get the Community Badge
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 61450.33
ETH 2982.28
USDT 1.00
SBD 3.60