Ogrodowe makromigawki #3

in #engrave5 years ago (edited)

To już trzecia część migawek ogrodowych. Tak samo jak ostatnio tak i dziś pojawi się część roślin z ostatniej części jak i nowości.
Na drzewku śliwy nadal nic nie wskazuje na życie. Wszystkie inne rośliny są pełne zielonych elementów- pączków, listków a nawet tych części z których dojrzewać będą owoce.
Podczas oglądania zwróćcie uwagę na porzeczkę czarną i czerwoną- zupełnie inaczej wyglądają choć pod koniec chyba nie różnią się niczym poza kolorem owoca.
Ostatnio pozwoliłam sobie napisać, że mój chłopak nazywa jakąś roślinę "malino-jagoda", na szczęście zrobiłam research i wypytałam chłopaka o co chodzi. Chodzi o to, że obok siebie rosną malina pnąca i jeżyna pnąca- krzaczki wyglądają identycznie dlatego mówi na nie "MALINO-JEŻYNY" (bo niewiadomo które to które i gdzie kończy się jedno a zaczyna drugie) a nie malino-jagody! Wyjaśniłam już Wam o co chodzi ale błędu w poprzednim poście nie poprawie- mylenie nazw roślin to nieodzowna część tej serii.

Zapraszam do oglądania!

1. Bukszpan

bukszpan.JPG

2. Bez

bez.JPG

3. Wierzba

wierzba.JPG

4. Borówka amerykańska

borówka.JPG

5. Jabłoń

jabłóń.JPG

6. Malino-jeżyna :D

jerzyna.JPG

7. Malina

malina.JPG

8. Porzeczka czarna

porzeczka czar.JPG

9. Porzeczka czerwona

porzeczka czer.JPG

10. Wiśnia ozdobna

wisła.JPG

11. Winogrono

winogrono.JPG

12. Konwalia

konwalia.JPG

Wykonano: Nikon Coolpix L820.
07.04.2019r




Originally posted on Inspiracja jest wszędzie. Steem blog powered by DBLOG.

Sort:  

🏆 Hi @julietlucy! You have received 0.2 STEEM reward for this post from the following subscribers: @cardboard
Subscribe and increase the reward for @julietlucy :) | For investors.

Przepiękne zdjęcia.

Dziękuję :)

Super macro Lucy a szczególnie biedronka wymiata!!!

Nie chciała współpracować i ciągle mi uciekała, ale w końcu udało mi się ją jakoś uchwycić. Dziękuję!

Poznaję tę biedronkę. Parę dni temu była i w moim ogródku.

Po ilości kropek poznajesz? Musisz mieć dobre oko :D

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60385.11
ETH 2889.75
USDT 1.00
SBD 3.65