You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wędka na suma - Tritium Catfish Live Bait

in #engrave5 years ago

Poza pijawkami czy na suma polecasz wątrobe i kroczki? Czy na kroczki nie jest za wcześnie? Co sądzisz o amurach jako przynęcie?
Przeczytałam chłopakowi Twój post i ciągnie mnie na jutro na ryby :D

Sort:  

Sum to ryba wszystkożerna jak człowiek. Ja nie mam dostępu do kroczka ani amura dlatego, że głównie łowie na rzekach a tam jest ich mało. Dlatego też osobiście nie sprawdzałem tych przynęt. Mam natomiast duzo znajomych którzy łowią praktycznie tylko na wątrobę bądź kroczka. Bo taką przynętę najłatwiej im zdobyć. Mają bardzo dobre efekty.

Ja dziś na pewno wyskoczę, choćby na chwilkę :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63313.23
ETH 3079.99
USDT 1.00
SBD 3.89