Esperanto-Poemo | El miaj plej ŝatataj

in #esperanto6 years ago

Ho mia kor'

Ho, mia kor’
Ho, mia kor’, ne batu maltrankvile,
el mia brusto nun ne saltu for!
Jam teni min ne povas mi facile,
ho, mia kor’!
Ho, mia kor’! Post longa laborado
ĉu mi ne venkos en decida hor’?
Sufiĉe! trankviliĝu de l’ batado,
ho, mia kor’!

-L. L. Zamenhof-

Esperante, kiu estas via plej ŝatata poemo?

Sort:  

Se vi ŝatas ĝin, certe vi ĝuos jenan liston, pri malsamaj versioj de tiu poemo:

Ya fue colocado el video de los ganadores del primer concurso nuevo usuario =) https://steemit.com/spanish/@martnz18/dzz6d5x9 Gracias por el apoyo espero que te animes igual al siguiente concurso, Saludos

Vi ja scias, ke steemit plejparte honoras originalajn kontribuojn. Tamen plaĉas al mi vidi vin poŝti en Esperanto. Bonan tagon!

Saluton kaj dankon pro la sprimo, mi estas novulo. Fakte mi alŝutos propan poemon poste :)

Bonvenon ! Mi antaŭĝojas legi vian poemon!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 71095.13
ETH 3686.44
USDT 1.00
SBD 3.76