Capsicum

in #esteem6 years ago

image

စီးပွားရေးတန်ဖိုးကို tinggi.Cabe kesehatan.Cabe (Capsicum နှစ်စဉ် L ကို) အတွက်အသုံးဝင်သောဒြပ်ပေါင်းများကိုအမျိုးမျိုးပါဝင်သည်မူကြောင်းကိုဟင်းသီးဟင်းရွက်များ၏ ** Cabe တဦးတည်းအမျိုးအစား
မီတာ emiliki မြင့်မားသောစျေးနှုန်းအင်ဒိုနီးရှားရှိလယ်သမားများကစိုက်ပျိုးဟင်းသီးဟင်းရွက်များ၏တဦးတည်းဖြစ်ပြီးအများအပြားကျန်းမာရေးအကျိုးကျေးဇူးများရှိပါတယ်။
ကျနော်တို့အများဆုံးရလဒ်များကိုချင်တယ်ဆိုရင်အနီငရုတ်ကောင်းစိုက်ပျိုးလုပ်ဖို့လွယ်ကူသည်မဟုတ်။
အနီရောင်ငရုတ်ကောင်း၏စိုက်ပျိုးမှုအတွက်ရလဒ်တွေကိုနိုင်အောင်ထည့်သွင်းစဉ်းစားရမည်ဖြစ်သည်များစွာကိုအရာဖြစ်ကြ၏
ကျွန်တော်တို့ဟာပိုကောင်း get စပါးရိတ်ရာကာလ, yan ဂရမ်
ရိတ်သိမ်းဖို့မြေယာကိုရွေးချယ်ခြင်းမှ။
ဤစာတမ်းနှင့်အတူအကြံပြုချက်များ,
ငရုတ်ကောင်း၏စိုက်ပျိုးမှုအတွက်ကျွန်တော်တို့ရဲ့အသိပညာတိုးပွားစေဖို့နိုင်ပါလိမ့်မယ်
အဆိုပါစိုက်ပျိုး၏မူလအစ, ဒါပေမယ့်ဘယ်လောက်ကျနော်တို့အများဆုံး Anen p ကျော်ရလဒ်ကိုရနိုင်မသာ။
နောက်ထပ်
ကျနော်တို့ရှိသည်အသိပညာနှင့်အတူကျနော်တို့အထူးသဖြင့်ကျွန်တော်တို့ရဲ့လူမှုအသိုင်းအဝိုင်းမှအသိပညာဝေမျှနိုင်ဖြစ်သင့်
သူတို့အများဆုံးရလဒ်များကိုရနိုင်ကြောင်းမျှော်လင့်, ငရုတ်သီးမပေါက်ပါဘူး။



# @abon7
Sort:  

Get 50 upvotes and your post resteemed to over 72,000 followers. Go here https://steemit.com/@a-a-a

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61143.11
ETH 2928.78
USDT 1.00
SBD 3.56