Nih di Kc ci IBM

in #esteem6 years ago

Unë kam qenë duke marrë pjesë në një shumë të partive ose pritjet, në shtëpi apo në kota.Macam e modeleve tashmë shërben mënyrë kulihat.Namun, unë mendoj se, vetëm dy ala e cila deri më tani shpesh përdoret, përkatësisht Bagdad dhe parizian stilit ose një yangsatuaku la France.Ala dëgjuar nga goja e një drejtues dhe stilin e një tjetër unë e di sepse shpesh dëshmuar në çdo parti në fshat.
Ala Bagdadi është një mënyrë për të shërbyer ushqim në pozicionin e caktuar rupa.Lauk tilla ushqimore-enët e llojeve të ndryshme të pjatave janë vendosur mbi tabusi (lexo: a tabaka) me një kombinim të mishit të pjekur të kuq dhe të bardhë, vezë të ziera janë përgjysmuar, peshk, vezë kripur, mulieng krisur dhe karkaleca goreng.Sementara oriz, ujë dhe rah jaroe dmth vendoset në llojet anën terluar.Beberapa të ëmbëlsirë fruta rregulluar alternuar në margjinat e gjellë.
image


Ala tjetër France-menu lagi.Menu ishte vendosur në tryezë me një shumëllojshmëri të pjatave, secilit: Chicken, ton ose pecal koregon, mihun skuqur, vezë, dhe viçi që ka qenë i vendosur në pjatë dhe pjatë e dytë kecil.Ikan pauklaindisusun nga një kombinim i mencukupi.Nasi reciproke të vendosura në një vend të veçantë në mënyrë që orizi është gjithmonë një lloj pllaka termos hangat.Sementara mbivendosur në oriz aty pranë, dhe në anën e tij të vendosur një lugë pecetë-përfundoi në fund.

Nga dy llojet e këtij Ala, ala Bagdad gjykohet më e përshtatshme për kulturën e Aceh në mënyrë të lavdëruar mysafirët, dhe për këtë arsye konsiderohet më islami.Sementara la France më moderne dhe liberale, dhe për këtë arsye të përshtatshme për kultivimin barat.Dari kushtet e paraqitjes, stili është shumë praktike dhe të menjëhershme .Cara rregullojnë menutë ushqimore nuk kanë nevojë për aftësi të veçanta, vetëm sa për të kuptuar kursin filozofi: në qoftë se nuk janë të skuqur pule menu, nuk ka nevojë të gatuaj supë pule.


![image]() Në stilin e Francës, lirisë dhe zgjedhjes kështu personi dihormati.Ia është i lirë për të zgjedhur disukainya.Pun menysë kështu, kjo nuk është gjithmonë bebas.Soalnya, ka kamerierë ftuarit qëndronin ballë për ballë me ta, dhe kjo zakonisht e bën të ftuarit nuk ndihen gjithmonë të lirë për të zgjedhur .Ka ishte një fundosje ndjenjë çdo kohë që ju dëshironi për të marrë disa nga menu në frontin e tyre.

Dhe, ditën tjetër unë kështu gëzuar tregojnë se si një pjatë e vendosur në një siuroe përlëvduar mbret i partisë, epitet mbështetën në linto Baro (dhëndërit) Unë kam për të parë se si kompleksitetin e pjatave janë përgatitur për të gjitha llojet e kuzhinave të marrë një layak.Spaceyangtersedia shfrytëzuar aq mirë sa që nuk ka hapësira bosh ose hendek që e bën gjellën të shëmtuar në sy.

Unë e kam bërë mbret siuroe dhe kishte për t'u marrë me një shumëllojshmëri të pjatave në retrospektivë shumë berlebihan.Aku mbani mend, vetëm disa lloje të pjatave janë gjithnjë e kam shijuar, dhe pjesa tjetër vetëm që ishin ne gjendje të përballet me pamje pasrah.Namun, sepse gjellë ishte e rezervuar për rajasiuroe , njerëzit nuk mendojnë për ushqimin që do të ishte e kotë.

Një gjë vlen të përmendet, njeriu ynë duket të ketë një kontakt të artit në menaxhimin e nivelit të perëndive hidangan.Semua origjinës nuk e vënë llojin e kuzhines, por të përshtatura për rend gatim ku shënim parë dicicipi.Kalau, ka një meze dhe penutup.Setelah të shohim se si të gjithë itudiatur , Kuptoj vetëm një gjë: në përgatitjen e pjatës ne kemi nevojë për artistët dhe projektuesit.

Po, ai mori njerëzit sejeli projektuesi për të ndërtuar një hidangan.Keliru të madhe mbi një pjatë, në qoftë se ka një lloj i vogël sama.Kesalahan e kuzhinës që nuk duhet të bëhet, për shkak se ajo është e barasvlershme me pranoj se ju jeni mbaron e ideve!


# @aceh93

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66367.17
ETH 3007.58
USDT 1.00
SBD 3.71