You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steem-Engine dla laików

in #esteem5 years ago (edited)

Palnet

Obecnie sprzedałem wszystkie ze względu na brak większej korzyści.

To się nie przyjrzałeś dokładnie, bo ten tag mag najwięcej dodatków, o którym napiszę za parę dni. Widzę, że wielu nie wie:)

Leo

Zakupiłem minnera

Co do minera to nie mając na kilka to jest błąd w sztuce inwestowania i mówię o wszystkich dostępnych minerach. I według mnie nr 1 biorąc całokształt pracy, jaką wkładają.

sports
Dokładnie też się zawiodłem i postanowiłem zrezygnować. Powody to ostatnio nie otrzymuje nagród kuratorskich. Duża selekcja wydaje się, że zarządza tam top lista, wedle swoich uznań.

#pl-. Marnuje się miejsce na tagi z tribe. Pisząc na stronach tribe można chyba więcej tagów dodawać.

Co do tribes i tagów nie tylko na tribes można dodawać więcej tagów. Busy daje możliwość 12 bo ich poproszono o to:)

[RHB] służy do recenzji filmów i produktów.

Polecam się zapoznać potem ( LINK ) xyzashu jest inwestorem w kilku i głupot nie pisze.

#photo

Token #photo, który świetnie nadaje się do postów z fotografii, a tutaj mamy dużo osób, które robią świetne zdjęcia.

Tu masz jedną z perełek, która jest najbardziej lubianym tagiem na steem a grupa stojąca jest jak najbardziej odpowiednia na stanowisku. Grupa z discorda PALnet od lat zajmująca się wyłącznie fotografią

Sort:  

Dzięki za cenne informacje! Z czasem doinwestuje jakbyco.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63700.42
ETH 3084.27
USDT 1.00
SBD 3.83