kauhale kukui

in #esteem6 years ago

image
Monk kaulana o Luna hoomalu o ka makua aaiaoe ho omaka တောင်တွင်းကြီးမြို့ hou kulanakauhale 16 mile akau o ke kulanakauhale. Holo aku la Pelekania a me ka eha o ke kaua hope a me ka mea famously loa kekahi, a me ka hapalua mile hikina'ākau o ke kūlanakauhale i loko o kekahi kauhale kukui uuku 1259 kekahi manawa ka mea, emi hope aku (9) (19 September, 1897.)
Sunday kakahiaka, 4 ka hora i hanau.
Moon, Ka muli loa o ko mākou mau keiki ငါးယောက်အနက်. Pōkiʻi pōkiʻi mea, Min Han, Gordon, Inaina i hanau ai, a prospective Bishop
Zan Tun.
Ke keiki e pāʻani ana i loko o kona ola ano. Nō e mālama i ole mau hana. E pāʻani i ka 2-makahiki-kahiko hoa noho me ka pahi lima, keiki
Oki mai i ka me ka makaʻu no ma luna o kona lae. Gift kaʻa, a laila, e hele imua, au i ka lima kaʻa ma luna o ia me ka huki i dislocated limaKona lima hema ka pono nei ke hoʻohaʻahaʻa.# headerusihlalo Monk uVenerable lomzali umsuka zofuzo တောင်တွင်းကြီးမြို့ idolobha elisha 16 amamayela enyakatho yedolobha. babaleka isiNgisi amanxeba empini yokugcina futhi adumileyo eside amamayela eyodwa nengxenye enyakatho-mpumalanga lomuzi nesibani esincane emzaneni 1259 Ngezinye izikhathi emuva (9) (19 Septhemba, 1897)
NgeSonto ekuseni, 4 ezimpondweni wazalwa.
Moon, Ezinganeni zethu ငါးယောက်အနက်. zakubo Ingane kukhona, Min Han, Gordon, Zondani akazalwanga futhi bakuthathe Bishop
Zan Tun.
Ingane idlala ekuphileni kwakhe nezici. Namanje bathambekele ngaso sonke isikhathi asebenzayo. Ukudlala phezu umakhelwane engu-2 ubudala ngommese uhlangothi, ingane
Wasike yesibazi ebunzini lakhe. Isipho inqola bese iya phambili. Ngase edonsa inqola isandla phansi uye dislocated ingaloIsandla saso sobunxele nje eyihlazo.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70245.15
ETH 3761.26
USDT 1.00
SBD 3.99