Üfleyince Tüyleri Uçuşan Çiçek

in #esteem6 years ago (edited)

Bu fotoğrafın çok güzel bir anısı var.

image

şöyle anlatayım. sevdiceklerin birbirine verdiği gül, çiçek, ayı, minnoş şeyler benim için hep gereksizdi. yani böyle yapmacık gibi. değer vermedim böyle şeylere. ama bir yolculuk sırasında eşimin bana verdiği bu minnoş şeyi üfleyemedim bile. elimde bir kristal tutuyormuşum gibi hissettim. O'ndan geldi çünkü, daha ne olabilirdi.


yola devam ederken arabada nereye koysam da başına bişey gelmese böyle tatliş kalsa diye düşündüm de düşündüm. arabanın torpido gözüne bu güzelliği koydum. yolculuk bitti, eve vardık, eşyaları indirdik. fakat o torpidoyu hala açabilmiş değilim. muhtemelen ilk andaki güzelliği kalmadı. ama bana hissettirdiği o muazzam his hala benimle. teşekkür ederim sana " üfleyince tüyleri uçuşan, ama üflemeye kıyamadığım çiçek". eşime de teşekkür ederim bu minicik çiçekle bana bu unutamadığım anları yaşattığı için 💕

Edit: üfleyince tüyleri uçuşan çiçeğin adı Karahindiba imiş.:)

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by beyza from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62414.94
ETH 3019.57
USDT 1.00
SBD 3.58