Charlotte Bronte. Jane Eyre

in #esteem5 years ago

Charlotte Bronte və bacılarının tərcümeyi-hallarını oxumaq, ədəbiyyatdakı bu unikal bir fenomenə inanmaq çətindir. Mən uşaqları olduqca qabiliyyətli olan ciddi bir ailənin yoxsul bir böyük ailənini təsəvvür etməyə çalışıram və bu, mənim romanımın sahəsi olmaq kimi görünür. Sərt tənqid Bronte uşaqlarına düşdü, lakin onların işləri bu günə qədər yaşayır və hörmət edir.


v15crsn1qv.jpg
image

Charlotte əsasən bioqrafik roman yazmışdır. Onun tərcümeyi-halını əvvəlcədən bilən "Jane Eyre" Lovudskoy məktəbindən üç təhsilli bacısına və qardaşına qədər bir çox həyatını gördüm. Əlbəttə ki, bu birbaşa tərcümeyi-hal deyil, amma yazıçı öz təcrübəsindən çox şey öyrəndi: nəhayət, o da xoşbəxt sevgi və yaxın bacılar itkisi yaşadı.

"Jane Eyre" romanı məni Thunderstorm Passdan daha az fərqli emosiyalar verdi, lakin daha az güclü idi. Birincisi, süjet dərin mənəvi. "Vicdanla həyat" həmişə məni heyran etdi, ədəbi simalar da daxil olmaqla. Belə bir həyat, asan olmasa da, Jane'i özü üçün seçdi, ona görə mükafatlandı. İkincisi, roman dindar olsa da, təsvir edilmiş ruhani şəxslər müsbət emosiyalara yol açmırlar (özünə xidmət edən cənab Broklhurst və əxlaqlı, lakin müqəddəs John) və Jane özü də həmişə tolerantlıq və təvazökarlıq nümunəsidir. Üçüncüsü, iş yaxşı düşünülür, bütün hadisələr ardıcıldır. Biri olmadan, hadisənin və ya birinin davranışının müsbət və ya mənfi olub-olmamasından asılı olmayaraq başqa bir şey olmayacaqdı. Nəhayət, sui-qəsd oxucunun marağını artıran mistikizmdən (açıq və aydın olmayan) məhrum deyildir.

Yeri gəlmişkən, "oxucunun maraqları" haqqında. Bu belə oldu ki, süjet haqqında çox az şey bilirdim: valeh Jane Eyre ev sahibinə aşiq olur, başqa bir şey yoxdur. Ona görə də mən belə maraqlı roman gözləmirdim. Mən daha sürətli oxumamaq üçün özümü aldatdığım, aləmə yaxınlaşmada gərginlik mənim üçün həddindən artıq idi.

Bir çox cəhətdən, bu roman, əvvəllər müstəqil heroin göründüyü kimi, vaxtından əvvəl getdi. Əlbəttə ki, hələ qadınların hüquqlarına dair heç bir sual yoxdur, amma Jane ona intellektual bərabər qəbul edilməsinin vacibliyi haqqında sual verir. Bu məqsədlə qismən, müəllif onu xarici gözəllik və qüvvə ilə bəxş etməmişdir, beləliklə, bu fonda gözəllik və daxili güc aydın görünə bilər. Mən dəfələrlə demişəm ki, feminizm mövzusunu, xüsusilə də müasir ədəbiyyatda becərilən üsulu sevmirəm - hətta mənə nifrət edir. Amma burada bu mövzu belə bir dad və ləyaqətlə təqdim olunur ki, heyran etməmək mümkün deyil.

Bəli, Jane cəsarət və qürur nümunəsidir, amma ən çox mən hələ Edward Fairfax Rochester ilə tanış oldum. Belə güclü, dərin, bir çox hallarda faciəvi xarakter daşıyır. Mən, həqiqətən, Jane-nin xoşbəxtliyinə layiq olduğuna görə, onun qədəri barədə ürəkdən narahat oldum. Onun iştirakı ilə son fəsillər sadəcə məni fəth etdi.

"Jane Eyre" dəfələrlə çəkilmişdir. Mən oxuduğum kitabların film versiyalarını seyr etmədim, adətən, yalnız bir neçə epizoddan baxıram, həm də bu dəfə baş verib. Bütün bolluqdan, 1983 mini-seriyasını ən çox sevdim, burada cənab Rochester Timothy Dalton oynadı. Aktyor sadəcə belə simvolları oynamaq üçün yaradılmışdır! Rattem Butler "Scarlett" və Heathcliff "Thunderstorm Pass" filminin uyğunlaşdırılmasında idi. Yaxşı, hörmətli Rochester, yenə böyük bir müvəffəqiyyət oldu. Yeri gəlmişkən, mən onu necə təsəvvür etmişəm.





Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63252.23
ETH 3035.50
USDT 1.00
SBD 3.73