prestazio bat

in #esteem6 years ago

image
hitz egiten dut U Aita beti erabiltzenEz nuen ulertzen. Baina oso baketsua eta osotasuna လာလိုက်တာ irakaslearen hitzaldiaOndoren amaieran atzera idazteko entzutea prestazio bat bihur daiteke, berriz, beharrik gabeCorner. As azterketa baten ondorioz ohoreak irabazteko. Orain, orain galdetzen diot
Itxaron, erantzun ahal izango dut. kristal hutsa adimena zaila delako,Demagun osotasuna posible beraiek egiteko. Bestela, oso distiratsua
lurrean hautsa eman sasiak. Iraungitze gaixotasuna.
သောကများ landare zorrotz ikuspegia eta aldi lanpostu moztu lan bat lan gehiago egin အေးချမ်းအောင် ondoren bakarrik lor daiteke. hau
အေးချမ်းအောင် funtzionatzen duen besterik eskubidea osatzeko gai izan.

Nire lehenago artikulu buruz idatzi beharko zenuke Ez zure lorategian idatziorain jotzen aparteko artikulu aurrera ရေးဖြစ်ပါတယ်. zen duten nire mezuak irakurri dutenen artean Iaskok ez-budisten ere. erlijio-bideratutako idatziz BerazDemagun duzun ala ez. Baina ဆရာမကြီး budista ikuspegitik
letra mesede besterik ez dut kontatu oso arrakastatsuaEta zer gizon gazte bat pentsatu nuen bortizki. Hori zergatik artikulu hau da,
Jarrai idazketa.

Sort:  

Dear friend, you do not appear to be following @wafrica. Follow @wafrica to get a valuable upvote on your quality post!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61497.12
ETH 2932.17
USDT 1.00
SBD 3.62