Dll Bsri pen

in #esteem6 years ago

Преди няколко месеца Бог ми даде малко препитание, за да направя едно дълго пътуване, което е градът на Бандунг. Честно казано никога не съм си представял, че бих могъл да отида до Бандунг, честно казано, това беше първият ми опит, който излизаше от суматра остров. Чувствах се малко как да отида далеч hahaha.
image


В пътуването до Бандунг съм придружен от брат брат и аз бяхме много приятелски и любезен да ми, те също се разбере поведението ми през Karema на пътуването те знаех, че е на първото си пътуване от остров Суматра, дори и така с поведението ми, когато в самолети. ![image]() Макар че rada-rada се страхува, аз държа кураж, но глупостта не може да бъде избегната, докато съм в самолета. Страхът от смесването ми приличаше на пристигането ми със самолет.

Когато стигнахме до Портланд, отидохме направо в хотела, където ще остана, докато преди да се отправят вила, която е била предоставена от комисията за нас, след престоя им в хотела, за два дни, ние продължихме нашето пътуване от хотела до Cimahi място вила, която е била предоставена на нас.

Колко изненадан бях, когато пристигнах във вилата, красивата природа и хладната атмосфера ни карат да се чувстваме у дома във вилата. Рибното езерце, рамбутанът, цитрусовите плодове и много други са в градината на вилата, където живеем. В съчетание с най-различни цветя направи атмосферата се чувства много специална вила, ние не са били пощадени в плен някои от снимките на цветя, които цъфтят във вилната зона на с помощта на Canon фотоапарати.

Вие сте любопитни, ето някои снимки, които съм предоставил, за да разваля очите ви, да се радвате и да се надявате, че ви харесва. Аз самият не знам името на цветето, но ако го знаете тогава наистина се надявам да коментирам и balsan от всички вас.

изображение

изображение

изображение

Най-добри пожелания: @elreal
Ако ви харесва, не забравяйте да вложите и повторно поща ми, следвайте ме и ако желаете или искате да следвате следващите ми публикации.


# @elreal
Sort:  

Congratulations @elreal! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65852.33
ETH 2958.72
USDT 1.00
SBD 3.73