TL ile Steem Alım Satımı Artık GOBABA ile Mümkün [CPXTurk&Gobaba Projesi]

in #esteem6 years ago (edited)

Arkadaşlar Merhaba,

Katıldığımız günden beri her geçen gün bizleri kendine daha çok bağlayan Steemit eminim benim kadar sizlerin de kripto paralara bakış açısını değiştirmiştir. Ancak Steemitin güzellikleri kadar bizleri sıkıntıya sokan durumları da yaşanmaktadır. Bunların en başında Türk Lirası ile Steem alım satımı yapabileceğimiz bir borsa sitesinin bulunmamasıydı. Ama sonunda buna da çözüm bulundu: GOBABA

Özellikle @kusadasi ekibinin yoğun çalışmaları sayesinde ülkemize kazandırılan site sayesinde Steem alış verişi işkence olmaktan çıkacak. Konu ile ilgili açıklamaları kendi sayfasından açıklayan ekip, üye olanlara da aynı zamanda 5 Dolar hediye ediyor. Hediye kazanmak için yapmanız gerekenler ise burada

Üyelik olarak başvurduğunuzda sizlerden e-posta ve telefon numarası isteyecektir. Ben [email protected] e-posta adresim ile kayıt oldum. İstenilen bilgileri tamamladığınızda aşağıdaki ekranlar ile işlemleri tamamlamış olacaksınız.

i2ttpl2vny.jpg
1961ajm8ql.jpg

Ülkemize ve Steemit topluluğuna böyle bir kazanım sağlayan @kusadasi ekibine teşekkürler.

Sort:  

Proje kapsamında bazı eksiklikler bulunmakta bunları düzeltip discord destek ekibiyle iletişime geçiniz.

Steemit_Kusadas_Ekibi.png

gerekli düzeltmeleri yaptım, discord üzerinden direkt mesaj gönderdim.

İlgilenildi.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64513.89
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 4.00