ma ke alu like

in #esteem6 years ago

image
High e hoʻoikaika i nā kanaka i ka hae o ka poʻe e ola ana ma waena o 0 a me ka hoʻokō pono 'ana ma waena o nā aupuniʻelua i paipai ho okumu ana o ka olelo Economic a meʻIliahi Komite, Mahiai ke alu like komite, Uila Coordinating Komite ma ke alu like ma waena o ke aupuni a me ka hana deploy kānāwai a me ka 'aoʻao hoʻokele waiwai, kuai, ka mahiai, uila, Amo a me ka manufacturing nāʻoihana e like meʻeluaʻaoʻao alu like 'ana, e hoomau aku Promotional ka hōʻike' ana i komo i loko o ka Olelo Kuahaua. Au i hiki ai a puni ka aina, ke kiaaina o ka People ka Repubalika o Kina, ka Communist Party ka lahui liaison H.E Mr.Song Tao a me Peresidena o Myanmar U loaa Myint, ka Peresidena, e halawai ma April 25 i loko o ka hale o ka'āina i loko o Kina i ke kino o ka mea kēia kilika Road Project e lawe mai pili i ka hana-China Economic ala hele, ʻO nāʻaoʻaoʻelua ana no ka hooulu ana o oicyenoaaiiie nāʻoihana. Myanmar, Chinaʻeluaʻaoʻao palena kuai Average kalepa i ka lā o ka hoʻokēʻai-US $ 18 miliona 62 miliona o ka aina i ka huina haole kalepa no ka lā, ma kahi o 20 pakeneka. China o ka awelika o ka 0 Myanmar ka hanai Ua oi ma mua o $ 92 miliona.

Sort:  

Dear friend, you do not appear to be following @artzone. Follow @artzone and get added to our voting list for valuable up-votes!

Dear friend, you do not appear to be following @wafrica. Follow @wafrica to get a valuable upvote on your quality post!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62900.77
ETH 2949.76
USDT 1.00
SBD 3.59