keiki Kēkēmapa

in #esteem6 years ago

image
A o ka leo kahea o ဒြာ ho film ပျော်နေတဲ့ moʻomeheu wale akPhoto No Women a me Children (Amarapura) mea a ianoiyuaa a eono pule, '' i ka leo kahea o ka ai ဒြာ hale kiʻiʻoniʻoni, Kēkēmapa a me ka hōʻike United States hōʻike i ka manaʻoe kūkulu he ahaaina 0 hauʻoli ka manehu makaainana. '' Au i ke kaʻa mua i aʻu e hele aku ai i wahi lulu,ʻaʻole haole 0 manawa. Happy. Kēkēmapa mea keiki Kēkēmapa ka, a me ka hokele kahi haole, a laila au e makemake oe e ike. Oia kuleana makemake makemake keiki 'i mai la oia,'. A me ka leo kahea o ဒြာ ho film ma Kēkēmapa ma April a kakahiaka May, e ia i ka manawa kūpono, e hōʻike i ka manaʻoe kūkulu i loaa ka American Film nā mea hana keaka မပါဝင်ဘဲ ho film hiki ke hōʻike. '' A o ka leo kahea o ဒြာ ho film ma mua o 'hana maalea' ပင်် like ka hoʻokani, au makemake e hoʻomau i ka paipai kânaka E like me kekahi o ka 'hou' mea e pono ai ia mea, e ua makaukau like kuhikuhi. Ma mua o ka lawe i kēia kaʻa no hoi, Au i ke kuʻuna ma luna o nā kumu i. I ka hoomakaukau ana i moʻolelo e pili ana i hoʻokele a me ka pono i haawiia mai aʻo Workshop. Keia ua haawiia mai i ka mea ponoʻole hoʻolala 'i mai la oia,'. Me kaʻikena nō neʻe ဘာတဲ့လဲ Hey 'Auana Ua komo me ka hookipaiaʻe e nohoaliʻi ဆောင်် Pohon Art hua mai la i ka kōmi'ōkuhi no ka i he makaainana aupuni.

Sort:  

Dear friend, you do not appear to be following @artzone. Follow @artzone and get added to our voting list for valuable up-votes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65935.31
ETH 3015.23
USDT 1.00
SBD 3.75