e loaa

in #esteem6 years ago

Hua me ka waiū, e hana i ka ahaainaKeia hebedoma ka Food beauty hua kaiaulu hiki easily'll hōʻike pehea ka waiu.kakahiaka nui, No ka berena oe e ai ai meaʻai māmā, e like he nui, e loaa ia ia.I ka hua, e koi ka waiu a me ka waiu me nā huahana - Davy, he sapeiro koʻokoʻo Hua manu yolks, Sugar housewife.
image
He He nui ipu, hui aku i ka waiu i loko o ka ipu hao. Ano, e hele i ke keena mehameha he sapeiro koʻokoʻo, e kepa ai i kaʻeleʻele စေ့လေးတွေ e hiki aku i loko o ka ipu hao. Next, komo ae i ke keena mehameha he sapeiro koʻokoʻo i loko o ka ipu hao. Hope enaena waiu e e mahana. Children hua akaka, mai ka umu. Ma hope o kekahi mau minuke uhi. Ma hope o Vietnam ola mai ka sapira koʻokoʻo. A laila, i ka hua i loko o ka pola ka pioloke kikeke, a hou i luna o ka makahiki. Pākuʻi kōpaʻa. I ka wa e komo hoike mai kōpaʻa hookui i kekahi wahi hahana loa waiu a me ka pioloke. A laila, hoʻokomo ka pā pa. Ua i hou i ka ipu Pākuʻi i ka wai a hiki i ka ipu, ka lana kanaka i ka ukana. Hookonokono a wai ka waina waina i hooleiiaʻi mawaho Kime Poʻokela. A laila, လိုိက်. Ia manawa, ka manawa anuanu oiaiʻono hua me ka waiu me luawai.

Sort:  

Dear friend, you do not appear to be following @wafrica. Follow @wafrica to get a valuable upvote on your quality post!

Dear friend, you do not appear to be following @artzone. Follow @artzone and get added to our voting list for valuable up-votes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63041.44
ETH 2985.81
USDT 1.00
SBD 3.61