buka puasa bagi saya tidak perlu makanan yang mewah

in #esteem6 years ago

quote
Xoş axşam steemian
Salamlar məndən @ mauliza0'dan bilir
Bu gün mən orucun menyusu haqqında kiçik bir hekayəni paylaşıram

  1. itemBu gün mən yoldaşımın sürüsünü bir buzlu qarışıq və bir düyü paketi ilə qırmaq üçün yoldaşlarımla birgə yaşayıram

image

Selamat malam steemian
Salam kenal dari saya @mauliza0
Pada kali ini saya sedikit membagi cerita tentang menu buka puasa saya pada hari ini

Untuk hari ini saya bersama kawan kawan buka puasa di pinggir jalan dengan segelas es campur dan sebungkus nasi

image

Bagi saya untuk buka puasa tidak perlu makanan yang mewah dan minuman yang segar yang penting bagi saya kenyang udah cukup


ቂጣዬን ለመበጥ ምቹ የሆነ ምግብ አይፈልግም እና አዲስ የውሃ መጠጥ ለኔ በጣም አስፈላጊ ነው

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69624.90
ETH 3615.21
USDT 1.00
SBD 3.73