Nie dat ek doelbewus nie

in #esteem6 years ago (edited)

image

Hoekom moet dit so wees
Nie meer warmte nie
Inderdaad, ek besef ek gaan dikwels weg
Jy is alleen
Nie dat ek doelbewus nie
Los jou alleen
Ek het besef
Nie my liefde speel vir jou nie
Elke nag bly jy weg
Nee, nee, ek is nie doelbewus nie
Ter wille van jou en die baba
Ek moet so wees
Elke dag tot die aand eindig
Ek weet jy word deur my gepynig
Ek sê eerlik
Daar is geen plaasvervanger vir jou nie
Nie dat ek doelbewus nie
Los jou alleen
Ek het besef
Nie my liefde speel vir jou nie
Elke nag bly jy weg
Nee, nee, ek is nie doelbewus nie
Ter wille van jou en die baba
Ek moet so wees
Elke dag tot die aand eindig
Ek weet jy word deur my gepynig
Ek sê eerlik
Daar is geen plaasvervanger vir jou nie

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63055.19
ETH 3036.28
USDT 1.00
SBD 3.71