Demony

in #esteem5 years ago

Każdej nocy walczyłem z demonami własnych myśli,
Przegrywając z nimi, mając łzy w oczach,
Nie mając siły, by je pokonać,
Bywały dla mnie zbyt silne,
Myślałem, że nigdy się od nich nie uwolnie,
Że będą mnie gnębić całe życie,
Ale znalazłem w sobie siłę i własne demony nie są mi straszne,
Zmieniłem się, dzięki temu nie są w stanie gnębić mnie po nocach.

Wiersz jest mojego autorstwa i pochodzi z mojego tomiku wierszy "Kochaj sercem, żyj nadzieją". Jeżeli spodobał się mój wiersz zapraszam do zapoznania się innymi na moich profilach w mediach społecznościowych:

The poem is of my authorship and comes from my volume of poems "Kochaj sercem, żyj nadzieją". If you liked my poem I invite you to familiarize yourself with others on my social media profiles.

Facebook | YouTube | Instagram |
[https://pixabay.com

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61060.27
ETH 2927.58
USDT 1.00
SBD 3.55