Beide zijden van ruimte en tijd

in #esteem6 years ago

Rijd Lazy
Hallo, lui, dat beperkt me
Ik wil je vernietigen
Omdat je me slikt

image


**Hallo, lui is altijd verbonden met de diinggkkkku van mijn lichaam Beide zijden van ruimte en tijd Ik kan je trots niet dom verwerpen**

Hoewel ik heb geprobeerd om
Is het niet met u eens
Je blijft me gewoon bereiken

Elke stap zal u richten
De paar koppige lethargische paarden van de paarden grepen me
Je slaperig voelen, zweten, duizelig en pijnlijk zijn
Trek me b ...
In slaap dromen in een droom

Oh .......
Luiheid is verloren ...
Ik wil niet eindigen ...
Waardevolle tijd

[Terug naar boven]

Poëzie Motivatie: Energizer
Mijn hart is zo gepassioneerd
Ik hoorde elke heilige songwriter
Het raster zag mijn hart
De ritmische stroom spoelde mijn oren


![image]()
Mijn ziel heeft honger Elke bewegingsstroom is vol Het gevoel van stilte verstarde Trillen mijn stilte

Gel, verspil niet
Ik hou van deze strijd
Dat is precies waarom je een leraar niet hebt bereikt
Wie klopt altijd voor de deur

Onthouden,
Optimistische kijk op hoop
Terwijl je naar de mooie blauwe lucht kijkt
Vol licht, hartverwarmend

Om de strijd te verwelkomen,
Samen met Kalam en tatoeage
Bewijs een zorgzaam, krachtig symbool
Voor deze lichtstraal deze Persada


![image]()
Kom met geurige bloemen in dit Persad Verspreide geur, natuurlijke charme Sta op en beweeg met vertrouwen De beschaving van dit land moet rechtop blijven
![image]()

Gedichten Motivatie: het leven gaat door met wandelen
waarom huil je niet als je nog steeds kunt glimlachen?
waarom komen de tranen uit als de droevige groeten beginnen?

Kijk,
het is nog steeds een stuk moeilijker dan jij
om ze te zien,
denk na voor de baarmoeders
altijd dankbaar voor wat we krijgen


![image]()
Runo Motivatie: Het is geen vogel Ik ben geen vogel Met beide vleugels Ik kan rechtstreeks naar de hemel gaan Zonder mijn intimidatie

Ik ben geen vogel
Wie kan de wereld rondvliegen
Ik wil
Waar ga ik heen?
image
Ik ben geen vogel
Gratis baars overal
En laat het op elk moment staan
Zoals ik

Gedichten Motivatie: reis
Zolang we samen zijn,
harde, gelukkige, stille verandering,
maar jij en jij zijn altijd betrokken,
en we zijn altijd met grappen, gelach, dan is het vriendschap,
Ik dacht niet dat die tijd zo snel was, om ons te onderscheiden, zo kwam verdriet,
wanneer jij en jij jouw droom zoeken,
zelfs deze smaak laat je niet,
Op een dag nieuws, je hebt me nodig omdat de grote problemen zijn ..
Het is gewoon dat dit gevoel van verbondenheid je altijd laat zien hoe je moet glimlachen,
Lachen zoals eerder, en het leven zoals gewoonlijk ..
Hoor je het gefluister van dit hart?
die zachtjes in je oren fluisteren, en je lichaam is los, omdat je tovenares,
Ik blijf altijd bij je en zorg voor je,
omdat jij, jij en ik belangrijk voor me zijn,
geest
De vogel piept in de ochtend
Slaap humoristische humor
hart-tub
Raga ook vol nieuwe geest
Elke keer als de tijd verstreek


![image]()
**Prachtig ... Ik denk er nu over na Supplement in de heilige ziel Focus op de ochtend toen de zon weer begon op te komen**

Runo Motivation: een droom
Als je hart rusteloos is
Ga in stilte
Als je hart niet helder is
Sluit je ogen en slaap
Neem jezelf mee om te vliegen en vliegen

In de mooie wereld van dromen
Als je hart gelukkig is
Open je ogen en sta op uit je dromen
Omdat mensen op je wachten

Gedichten Motivatie: Dat kan ik
Ik ben niet moe
Ik heb alleen aanmoediging nodig
Ik zal niet opgeven
Ik weet zeker dat ik kan
Dit is geen last

Maar een uitdaging
Ervaring maakt me dapper
Ik durf de uitdagingen te beantwoorden
Geen faalangst


@muzahit

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63055.19
ETH 3036.28
USDT 1.00
SBD 3.71