Kawaguchi

in #esteem6 years ago

Adverbs bụ akụkụ dị mkpa nke asụsụ n'ihi na ha na-egosipụta otú e si eme otu ihe (ngwaa). Mgbe anyị chọrọ ịkọwa oge a na-eme ihe ahụ, anyị kwesịrị iji adverbs ugboro ole .Ma olee otu ha si dị iche na ebee ka ị ga - ? Na-agụ ma chọpụta.

Kedu ihe bụ Adverbs nke Frequency?

Otu ugboro ugboro na-akọwa oge ole otu ihe mere. Ebe a bụ isi okwu isii nke ugboro ole anyị na-eji na Bekee: mgbe niile, na-adịkarị (ma ọ bụ na-ejikarị), mgbe ụfọdụ, mgbe ụfọdụ, na - adịkarịghị, na mgbe ọ bụla .Ha dị iche n'ogologo oge, dị ka youcanseebelow .

Igwu

Anyị nwekwara ike iji 'adịkarịghị' dị ka ihe ọzọ na - 'adịkarịghị', ma ọ bụghị na nkịtị na English ugbu a.

Ọnọdụ nke Adverbs nke Frequency

Dika ị nwere ike ịhụ n'elu okpokoro n'elu, ebe kachasị maka okwu ọnụ ugboro bụ n'etiti isiokwu na verb .Ọ bụ ihe atụ ndị ọzọ:

Sara na-aga n'anyasị Saturday.

Enyi ya nwoke na - ejide ya ma jiri ụgbọala gaa n'obodo.

Ha na-ezokarị ndị enyi na-aṅụkọ ihe ọṅụṅụ.

N'oge oyi ha na-aga na cinema mgbe ụfọdụ.

Ha anaghị agakarị n'oge okpomọkụ n'ihi na ha na-ahọrọ ịnọ n'èzí.

Ha agaghị ala n'ụlọ tupu etiti abalị.

E wezụga okwu a bụ ngwaa 'iji be'.With ahịrịokwu na-eji okwu ngwaa' ịbụ ', ọnụọgụ nke ugboro na-abịa mgbe verb. Dịka ọmụmaatụ:

Enwere otutu ndi mmadu no na etiti obodo n'ehihie Saturday.

Ọ na-esiri ike ịchọta ebe ị ga-anọ ogige.

Ma ndị enyi anyị adịghị mgbe ọ bụla, ọ dịghị mkpa ma ọ bụrụ na anyị abụrụ oge.

Dị ka ọ dị na Bekee, enwere ọdịiche dị na nchịkwa a. Dịka ọmụmaatụ, ọ ga-ekwe omume itinye ndị adụ 'mgbe ụfọdụ' na 'na-emekarị' ná mmalite nke ahịrịokwu:

Mgbe ụfọdụ, ya na ndị enyi ya na-eme ihe omume ụlọ ya.

Ọtụtụ mgbe ha na-amụ ihe n'onwe ha.

Mana ọ na-adịrị mfe ịgbaso nchịkwa nke itinye ihe atụ niile ugboro ugboro n'agbata isiokwu ahụ na verb. Biko cheta ngwaa 'ịbụ' dị iche ma tinye adver mgbe ọ gasịrị.

Ụdị Ajụjụ

Iji jụọ ajụjụ banyere ugboro ole, anyị na - ejikarị 'Olee mgbe ...?' Dịka ọmụmaatụ:

Ugboro ole ka ị na-ekiri ihe nkiri?

Ugboro ole ka ọ na-egwu tennis?

Ugboro ole ka ụgbọ oloko na-abata na mbubreyo?

Ma o nwekwara ike ịjụ ajụjụ naanị site na otu ugboro ugboro. Dịka ọmụmaatụ:

Ị na-abịakarị ebe a?

Ọ na-arụsi ọrụ ike mgbe niile?

Hà na-akwụ ụgwọ oge? ('Mgbe' kama 'ọ dịghị' maka ajụjụ)

Adverbs nke Frequency na Modal Verbs na Verbs Akwukwo Igbo

Ọ bụrụ na e nwere ngwaa modal na ahịrịokwu ahụ, anyị na-etinye adverb ugboro ugboro na ya na tupu isi verb. Dịka ọmụmaatụ:

Ị ghaghị ịnwa mbọ gị kacha mma.

Anyị nwere ike ịchọta oche n'ụgbọala anyị.

Ha ekwesịghị ịme ndị ahịa ebere.

Otu iwu ahụ na - emetụta ngwa ngwa inyeaka - ọnụọgụ ugboro ugboro na - aga n'etiti ngwa ngwa inyeaka na isi verb. Dịka ọmụmaatụ:

Agatụbeghị m Turkey.

Ọ na-eburu ihe site na deskbụl m. Ọ bụ iwe iwe.

Ọ dịtụghị na ị rutere n'oge na-arụ ọrụ ruo ụnyaahụ.

Mee ihe

Ugbu a, ị hụwo otú ilu nke ugboro ole na-arụ, tinye ha ka ha na-eme site n'ịza ajụjụ ndị a site na iji adverbs ugboro ugboro:
image
Kedu ihe ị na-emekarị n'abalị Saturday?

Ugboro ole ka ị hụrụ ezigbo enyi gị?

Ị na-aga ebe nkiri ahụ?

Ugboro ole ka ị na-egwu egwuregwu ma ọ bụ gaa mgbatị ahụ?

Ị na-ekiri ihe nkiri ma ọ bụ ihe omume TV na Bekee?

Kedu oge ị na-agakarị na-ehi ụra?

Ugboro ole ka ị na-eri nri na ụlọ oriri na ọṅụṅụ?

Ị mgbe ụfọdụ maka ọrụ ma ọ bụ ụlọ akwụkwọ?

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63282.43
ETH 3083.92
USDT 1.00
SBD 3.85