I'm going to go(သြား​ေတာ့မယ္​သား)

in #esteem6 years ago (edited)

ကမာၻ​ေျမ​ေပၚ ​ေျခခ်ခြင္​့ရခဲ့​ေပမယ္​့
ကမာၻႀကီးက လက္​ခံခြင္​့ မ​ေပးၾက​ေတာ့..
အ​ေမ..သားကို..ႏုတ္​ဆက္​ခဲ့တယ္​..အခု.အ​ေမ..ဘယ္​​ဌာနီကို..သြားရမယ္​ ဆိုတာ
အ​ေမမသိ​ေသးဘူး.သား​ေရ..ခ်ိန္​ခြင္​ထက္​မွာ ​ေရာက္​​ေန​ေပမယ္​့ မအူမလည္​..သားငယ္​ရဲ႕ ပါးျပင္​ .အနမ္​းတခ်က္​ကို အားအင္​အဆက္​အျဖစ္​..ဘုရား႐ွင္​ဆီ.​ေတာင္​းခြင္​့႐ွိရင္​...
The world has a chance to set foot on the ground .
The world is not run out ..
.. .. .. .. Now subtract. What should be the host ..
The balance of water, I do not know yet. naivety than my son's cheek as one kiss. If you have to ask of God. ...
image
ကမာၻ​ေျမႀကီနဲ႔ပတ္​သက္​လို႔..အႏွစ္​သက္​ဆံုးအရာက ဘာလဲလို႔ ​ေမးရင္​..သားရင္​မွာ႐ွိ​ေစခ်င္​တဲ့ အ​ေမ့ ​ေမတၱာတရားရယ္​ပါ..
ဒါ​ေပမယ့္​.သား​ေလးရယ္​.
အ​ေမတို႔..ဘယ္​အရြယ္​.​ေသရမယ္​
ဘယ္​အခ်ိန္​မွာ.​ေမြးဖြားရမယ္​ ဆိုတာ..
သိခြင္​့မ႐ွိ​ေလ​ေတာ့..
သားကို.ဒီ​ေလာကႀကီးမွ ​ေပးမယ္​့
​ေလာကဒဏ္​​ေတကို..မွာၾကားခြင္​့..မ႐ွိတာ
အ​ေမ့တို႔ဘဝရဲ႕ အပစ္​​ေတပါ.သားရယ္​..
.. ​ေနရစ္​ခဲ့​ေတာ့​ေနာ္​..
The earth and the world two things I want to ask mean, I'm loving it ..
Although so. Views.
The old must die.
What a time to be born.
I have no right to know
The children of the world.
No order to punish the world ..
Forget in my life.
I had left my ...
သားအတြက္​ႏို႔ရည္​​ေတ..အခု​ေတာ့
​ေသြးနီစက္​အျဖစ္​..​ေျပာင္​းလဲပစ္​ၾကမွာမို႔.
​ေနာင္​တခ်ိန္​ အ​ေမနဲ႔ျပန္​ဆံုျဖစ္​ခဲ့ရင္​..
သား.အ​ေမရင္​ခြင္​မွာ..​ေပ်ာ္​ရႊင္​စြာ..
အိပ္​စက္​လိုက္​ပါ..​ေနာ္​....
The milk now ..
They change as the red dot advice.
If to be back the next time I meet ..
Bandy. Recreation ..
I love ....
image
MSU 042

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69715.93
ETH 3772.35
USDT 1.00
SBD 3.77