vheq

in #esteem6 years ago

r image"ჩემი ბიძა სიმაღლეა ...
რატომ არ იცი რატომ?

"ისინი ... რა უნდა გავაკეთო?"

"... მე არ ვიცი მეტი,
არ გკითხოთ "

"გეითსი ..."

ის წარმატებული იყო
მე არ შემიძლია ამის გაკეთება
მე ძალიან პაციენტი ვარ

"თითქმის სამი ან ოთხი ათასი"

"კარგი ..."

ცოტა ხნის შემდეგ, "სამი ათასი და სამი ათასი შეკელი ფული"

"მე ვუთხარი სამი ათასი დოლარს, რადგან არ ვიცოდი და ვკითხე"

"სოფიო"

რას ნიშნავს ეს სრულიად ...
თქვენ იცით პრეზიდენტის იმიჯი დოლარის წინააღმდეგ

არ შემიძლია "განკურნება"

"ორი ათასი"

"არა ... ციხეში მაგიდა"

"မ့ ် ဘာမှလဲ"

ყურძენი ძალიან რთულია
დიახ, სთხოვეთ თუ არის ცოდვა
ტონა ტონა

"რატომ არის ეს astral?"

არსებობს რამდენიმე საკაბელო ხაზები
ჩვენ უნდა შეიცვალოს ... ასე ჯიმ იინი "

"არასაკმარისი"

"დავით, ამ დროს, თქვენ იცით, რა თქვენ კონტროლი ...
ის მასწავლებელია "

"..."

თქვა რამდენიმე პატარა სახე და ახლოს და წავიდეთ ...
ასე ძნელია ფულით
სინამდვილეში, არაფერია
თქვენს ტელეფონის ნომერზე წასაკითხად მოგეთხოვებათ

"არ დაივიწყოთ სამი ათასი ..."

"იოანე ..."

შეაგროვეთ ფული შენი მტკივნეული თვალებით
ხელის მფლობელები ...
მან გადააგზავნა საფოსტო ყუთში

"ეს ჩემი ყოფნაა ..."

"დაკავშირება სწრაფად ..."

"ახლა ვინმე სწრაფად არის, მე მინდა ...
ეს იყო ... "

"... ჩემი ტელეფონი იყო ცივი"

"მაკის საძინებელი (სავარძელი) ... გრემი ...
САРсАЩсњируксорсассссрр ""

"საიტის"

"დავით, ყოველთვის არ ვიფიქროთ ...
ის წავა "

"..."

წვნიანი, ახლა მში ...
მათ შენიშნეს

"მე მაქვს სასმელი დრო"

"არსებობს ანა ..."

"თავიდან სცადეთ ამ გვერდის შენარჩუნება
ჭეშმარიტი ჭეშმარიტება ჭეშმარიტია ... მითხარი რა გავაკეთო "

"პრევენცია"

"Tate"

"მე"

"შენ ... ბასარდი
მე გადაარჩინა ეს გადაარჩინა ... "

"... არაფერია ... ახლა გავხდი"

"ჩემი ძმის სხეული წავედი ...
გრძელვადიან პერსპექტივაში ... "

Apple- ს სურვილი ...
ოთხი გოგონების ანალიზი იზრდება სახლში ფასებზე
დაწყება ... თამაში პერედიბე
დავბრუნდი ...

თქვენ უნდა გამოიყურებოდეს უკან ან გახსენით იქ

შეხედე!
#nnnt Nyein Fromong

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-06-10T06:37:15
Account Level: 0
Total XP: 19.50/100.00
Total Photos: 3
Total comments: 0
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60837.81
ETH 2874.77
USDT 1.00
SBD 3.62