Jij bent de eigenaar van het

in #esteem6 years ago (edited)

image



Jij bent de eigenaar van het hart dat ik nooit heb gehad
Wie heeft deelgenomen aan mijn levensverhaal
Je houdt van me met heel mijn hart
Ik probeer te zijn zoals je vraagt

Ik ken jou, eigenlijk weet
Maar je koos alsof je het niet wist
Je verbergt mijn liefde
Achter je valse vriendschapsmasker

Je maakt me een schaduwminnaar
Om te begeleiden als je je eenzaam voelt
Jarenlang heb ik mijn eigen liefdesverhaal beleefd

Waarschijnlijk waar
Liefde is niet langer de moeite waard
Het is nutteloos als je geen banden hebt

Ik weet dat je het echt weet
Maar je koos alsof je het niet wist
Je verbergt mijn liefde
Achter je valse vriendschapsmasker

Je maakt me een schaduwminnaar
Om te begeleiden als je je eenzaam voelt
Jarenlang heb ik het verhaal beleefd
Hou van jezelf

Ik weet dat je het echt weet
Maar je koos alsof je het niet wist
Je verbergt mijn liefde
Achter je valse vriendschapsmasker

Je maakt me een schaduwminnaar
Om te begeleiden als je je eenzaam voelt
Jarenlang heb ik mijn eigen liefdesverhaal beleefd
Hou van jezelf

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61143.11
ETH 2928.78
USDT 1.00
SBD 3.56