Go ia wu ha si id

in #esteem6 years ago

Disa muaj më parë Perëndia më dha një ushqim të vogël, kështu që unë mund të bëj një udhëtim të gjatë që është qyteti i Bandung. Sinqerisht kurrë nuk kam imagjinuar se unë mund të shkoj në Bandung, sinqerisht kjo ishte eksperienca ime e parë që udhëtojnë jashtë ishullit të Sumatrës, ajo ndihet lloj i si mënyrë mund të shkojë një rrugë të gjatë hahaha.
image


Në udhëtimin në Bandung unë jam shoqëruar nga vëllai-vëlla dhe unë ishin shumë miqësor dhe i sjellshëm me mua, ata gjithashtu e kuptojnë sjelljen time gjatë karema udhëtimit ata e dinin se ishte udhëtimi im i parë jashtë ishullit të Sumatrës, ashtu edhe me sjelljen time, kur në avion.

Edhe pse rada-rada frikësuar, unë ende ventured por marrëzi e pashmangshme për mua në aeroplan. Frika e përzierjes pëlqente të shoqërojë largimin tim me aeroplan.
image


**Kur dolëm në Portland, shkuam direkt në hotel, ku kemi qëndruar ndërsa para se të nisej vilën që ka qenë dhënë nga komisioni për ne, pasi duke qëndruar në hotel për dy ditë, ne vazhduam udhëtimin tonë nga hoteli në Cimahi vilë vend që ka qenë e dhënë për ne.**
**Sa e befasuar kur erdha në vilë, një pamje e bukur dhe një atmosferë e ftohtë na bën të ndiheshim në shtëpi në vilë. Peshqit, rambutan, frutave agrume, dhe më shumë janë në kopshtin e vilës ku qëndrojmë. Shoqëruar me një shumëllojshmëri të luleve të bëjë atmosfera ndihet vilë shumë të veçantë, ne nuk u kursyen në kapjen e disa nga fotot e lule që çel në zonën vilë duke përdorur kamera Canon.**

Ju jeni kurioz, këtu janë disa nga fotot që kam dhënë për të prishur sytë tuaj, të gëzojnë dhe shpresoj që ju pëlqen. Unë vetë nuk e di emrin e interesit, por në qoftë se ju e dini se unë e mirëpres komentet tuaja dhe BALSAN e ju të gjithëve.


Më i mirë: @ronall Nëse ju pëlqen kjo mos harroni të mbizotëron dhe resteem postin tim, më ndiqni edhe nëse jeni të gatshëm ose doni të ndiqni postimet e mia të ardhshme.
# @ronall
Sort:  

Congratulations @ronall! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62423.21
ETH 2897.82
USDT 1.00
SBD 3.56