ano noho o kona

in #esteem6 years ago

Maʻiʻo hiki ole e hoopilikia mai ai i kou manao hiki ole loaʻa mai i ia mea.Oe i ke kanaka hoʻoponopono i kaʻaoʻao ma loko. A hiki aku oe i kiai i kou mau manao
ဘာမှမဟုတ်တဲ့ nīnūnē nīnūnē e nui လုပ်နေလို့ auwe i mahuahuaMore pinepine i loaʻa. Ma nā hua'ōlelo equanimity, me ka maluAia kou naau ike ကြားကြားသမျှ ano noho o kona manaoʻO ka'aʻaiawā uaʻoiaʻiʻo ka papahele.
image
Bishop nei. E equanimity mindfulness
e hiki ke hana kānāwai piha, e. Ua, maikaʻi hana
I hana i kēia me ka hookeai. E manao kumu hope lohe me ka noa, like loa me kou manaoE hali ana i Inā 'oe, e makaala oukou i ka wahine holoi, A ike naeaeaa hou e hele mai.Ka mea kākau Ke i kona mau hemahema ike ka wā kākau hana, a hoomau i ka hale o ke olaKoi i ka hana oolea, a pahu aku ai ia hou kākau. Kona naau, a me kona liʻiliʻiMa waho aʻeo ia koiʻana iā kuwaho kumu e pale aku cautiously
About kona manaʻo e pili ana i ka mea ana e noho makaala lakou. kēia 'o ia hoʻiNot e olelo aku ia mākou pono emi. Hana e like mehou stress ka ho'ēmiʻana kulana kuponoPehea 'oe e ho'āʻo. Au makemake e hoomahuahua i ka palapala, e hoomaha ia ia
Manaÿo pono e aʻo i ka paʻa, a ho'āʻo e kākau i ka palapala.Ua paʻa ma luna o New Year mau lā,, i ua hoemiia keia mahina Lottery kuai Previous ma mua o ka mea i emi koho, ma kona hoʻomaopopo aku. Lottery kuai a me lottery koho e malama Aung Thein lala mea i maopopo keia.

Sort:  

Dear friend, you do not appear to be following @wafrica. Follow @wafrica to get a valuable upvote on your quality post!

Dear friend, you do not appear to be following @artzone. Follow @artzone and get added to our voting list for valuable up-votes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 61959.02
ETH 3004.67
USDT 1.00
SBD 3.59