Kjo kujtesë

in #esteem6 years ago

Unë kurrë nuk do të ndryshojë
vendi juaj në zemër për këtë
megjithëse përpiqem të gjej
Nuk u takova, nuk kishte rëndësi

kujtimet banojnë në zemrën time

çfarëdo që të ndodhë
Do të qëndroj këtu
ka dashuri që ju keni dhënë ndonjëherë

kudo që të shkosh
zemra ime do të premtojë
deri në fund të botës që po kërkoj

Duhet ta pranoj
Dua dashurinë tënde edhe një herë

kujtimet banojnë në zemrën time

çdo gjë që ndodh unë do të qëndroj këtu
ka dashuri që ju keni dhënë ndonjëherë
kudo që të shkoni, zemra ime do të premtojë
deri në fund të botës që po kërkoj

vetëm ti, vetëm ti
se dua

kujtimet banojnë në zemrën time

çdo gjë që ndodh unë do të qëndroj këtu
ka dashuri që ju keni dhënë ndonjëherë
kudo që të shkoni, zemra ime do të premtojë
deri në fund të botës që po kërkoj

vetëm ti, vetëm unë dua të jem
vetëm ti, vetëm unë dua të jem

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66367.17
ETH 3007.58
USDT 1.00
SBD 3.71