Sort:  

Cześć.
Dobrze, że się odezwałeś @sk1920 , bo nie widziałem wcześniej Twoich postów, a staram się wspierać ludzi z #polish korzystających z tagu #sportstalk - dodałem Twój profil do obserwowanych.

Ja się wkręciłem na tyle w sportstalk, że głosuję tylko przez interfejs sportstalksocial.

Przed HF skorzystałem kilkukrotnie z bota sportsvoter, teraz zamierzam do tego wrócić. Palenie tokenów na pewno pomoże we wzroście ceny (z czym ostatnio było słabo).

p.s. rozumiem, że kolega z Kato? Pozdro ze Szczyrku :)

Raptem kilka postów i niewiele sportsów, ale chcę właśnie skorzystać z tego plemienia najbardziej. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Również pozdrawiam!

W mojej ocenie najpierw zwiększyć SP, najlepiej do takiego stopnia, że "zysk" z postów będzie równy lub większy od 2K, wtedy każdy kolejny post będzie pozwalał Ci na na palenie i ewentualne odkładanie reszty.

W steem power ladowac. Cena byla juz 0.0037 wiec wzrosla 3 krotnie. My kupowalismy drozej. Pamietaj ze jest nas wiecej z wiekszym steem power sports wiec long term. Nigdy nie mozna byc pewnym czy zysk bedzie. Zawsze jest ryzyko no ale ja juz 2 lata siedzie na steemit i jakos idzie do przodu😉

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63857.77
ETH 3117.63
USDT 1.00
SBD 3.87