My husband

in #esteem5 years ago

image

*"My Husband ... Your ex-boyfriend's phone is here ..." As soon as he knew "The Husband's Answer", Everyone's Heart Immediately Trembled and Shivered !!!

Wife: "Bang, your cellphone sounds ..."
Husband: Hello?
Husband: Yes, who is this?
Woman: This is me, Marissa ...
Husband: Ooh! Wow, what's the sudden phone call?
Woman: Can you come out for a while or not? Now I'm in front of your house.

Yes, Marissa is Tommy's ex-boyfriend first. Somehow he suddenly called Tommy who was married, even invited him to meet! Tommy finally asked his wife for permission ...

"Gakpapa, bang, just meet first ... I believe it's the same with you!", His wife said.
Under this, Marissa will be abbreviated as 'M', and Tommy will be 'T'.

M: Go drink tea, let's go!
Q: What is the problem? Just talking now. Already sad, maybe I can't leave my wife at home alone, she's afraid of the dark.

M: I'm divorced!
T: Wow, why? Doesn't your husband really love you?
M: No, he's a jerk! How could he cheat on the back ... * crying *
T: Already ... already ... Don't be sad anymore, you are still young, you can still find a better one!
M: Don't you hate me or not?
T: No, all the past has been forgotten ...
M: Seriously?
T: Seriously! Have I ever lied to you?
M: Are you still in love with me or not?
T: ... Love ...
M: Then we're just married! I promise we will be a good husband and wife and love each other!
T: Marissa, I'm married ...
M: Why? Don't you love me?
Q: I can't, my wife loves me so much, I can't hurt her ...
M: If you don't dare to say, let me talk!
Q: You can't!
M: What is it like?
T: Because I am a man.
M: Love me a clear reason! Obviously you are still in love with me, I love you too, why can't we be together?
T: Do you really want to know the reason?
M: Yes ...

Tommy also answered ...

  1. I know that loving someone is not easy, even I better understand how the pain is betrayed! Therefore I do not want to betray my wife ..
  2. The one who decided to choose him as a life partner was me, who made the decision to marry him too. I have promised myself to focus my life on him, I must not do things that make him sad. Whatever problems will befall our family in the future, I will certainly still stand beside him and protect him.
  3. He loves me very much, he is very innocent and very kind. He did and thought of everything for me. Now I can be in front of you, also because he told me to meet you. He knew that I would not leave him, so he agreed to marry me and give all his life to me. The life of a woman who has surrendered, is absolutely not allowed to step on!

T: Understand?
M: Yes, understand ... Then, how do we become good friends?
Q: No need, I don't need another female friend besides my wife!
M: Why? Explain the reason!

Tommy answered again ...
First, our attraction is not the same. I like this, you like it ...
Second, you will not be able to give satisfaction as my wife has given.
Third, I do not have time to accompany you shopping or eating, because I will do all these things with my wife.
Fourth, my wife can be jealous.
So what are you friends with?

The proudest thing for men is not about screwing how many women, but can have a woman who is willing to 'sleep' with her for life.
The proudest thing for women is not about having how many men, but how many women their partners can reject.

Men, must be able to resist attraction and temptation.
While women, must be patient with feelings of loneliness.

When my wife was still a girl, she lived with her family, from childhood she never ate a single rice and drank a drop of water from her husband's family. But when he was married, he had to leave his family and give up half his life to me, he also had to consider my parents and siblings as his family. You just think, if I'm not nice to him, can I still be good to my own conscience?

When men find their favorite food, they will definitely eat so much that they are satisfied. Finally the stomach is worn out and feels unwell. Just imagine, a new stomach is so brief for a while, the men can not be calm, let alone women whose stomachs have to be 'dull' for 9 months during pregnancy? Not only that, after suffering from pregnancy and childbirth, the child clan who comes out later must also follow his father ...
So, if I am evil to my wife, how can I account for the enormous sacrifice of my wife?

Therefore, husbands and men are good. Do not be evil and betray the wife

*My man ... Jou ex-vriend se selfoon is hier ..." Sodra hy "Die man se antwoord" geken het, het almal se hart dadelik bewe en gebewe !!!

Vrou: "Bang, jou selfoon klink ..."
Man: Hallo?
Man: Ja, wie is dit?
Vrou: Dit is ek, Marissa ...
Man: Ooh! Wow, wat is die skielike oproep?
Vrou: Kan jy vir 'n rukkie uitkom of nie? Nou is ek voor jou huis.

Ja, Marissa is Tommy se oud-kêrel eerste. Op een of ander manier het hy Tommy skielik getroud, getroud, selfs genooi om hom te ontmoet! Tommy het uiteindelik sy vrou gevra vir toestemming ...

"Gakpapa, bang, ontmoet eers eers ... Ek glo dit is dieselfde met jou!", Het sy vrou gesê.
Onder hierdie sal Marissa afgekort word as 'M', en Tommy sal 'T' wees.

M: Gaan drink tee, kom ons gaan!
V: Wat is die probleem? Nou praat nou. Reeds verdrietig, miskien kan ek my vrou nie alleen by die huis verlaat nie, sy is bang vir die donker.

M: Ek is geskei!
T: Wow, hoekom? Is jou man nie regtig lief vir jou nie?
M: Nee, hy is 'n ruk! Hoe kan hy op die rug bedrieg ... * huil *
T: Reeds ... al ... Moenie meer hartseer wees nie, jy is nog jonk, jy kan nog steeds 'n beter een kry!
M: Het jy my nie gehaat of nie?
T: Nee, al die verlede is vergete ...
M: Ernstig?
T: Ernstig! Het ek ooit vir jou gelieg?
M: Is jy nog steeds verlief op my of nie?
T: ... Liefde ...
M: Dan is ons net getroud! Ek belowe dat ons 'n goeie man en vrou sal wees en mekaar sal liefhê!
T: Marissa, ek is getroud ...
M: Hoekom? Hou jy nie van my nie?
V: Ek kan nie, my vrou is so lief vir my, ek kan haar nie seermaak nie ...
M: As jy nie durf sê nie, laat my praat!
V: Jy kan nie!
M: Hoe lyk dit?
T: Omdat ek 'n man is.
M: Lief vir my 'n duidelike rede! Natuurlik is jy nog steeds verlief op my, ek is ook lief vir jou, hoekom kan ons nie saam wees nie?
T: Wil jy die rede regtig weet?
M: Ja ...

Tommy het ook geantwoord ...

  1. Ek weet dat liefde vir iemand nie maklik is nie, selfs beter verstaan ​​ek hoe die pyn verraai word! Daarom wil ek my vrou nie verraai nie.
  2. Die een wat besluit het om hom as lewensmaat te kies, was my, wat besluit het om hom ook te trou. Ek het myself belowe om my lewe op hom te fokus, ek moet nie dinge doen wat hom hartseer maak nie. Wat ook al ons probleme in die toekoms sal oorval, sal ek beslis nog langs hom staan ​​en hom beskerm.
  3. Hy is baie lief vir my, hy is baie onskuldig en baie vriendelik. Hy het alles aan my gedoen en gedink. Nou kan ek voor jou wees, ook omdat hy my gesê het om jou te ontmoet. Hy het geweet dat ek hom nie sou verlaat nie, dus het hy ingestem om met my te trou en my hele lewe aan my te gee. Die lewe van 'n vrou wat oorgegee het, is absoluut nie toegelaat om op te tree nie!

T: Verstaan?
M: Ja, verstaan ​​... Hoe word ons dan goeie vriende?
V: Ek benodig nie, behalwe my vrou, ek het nie 'n ander vroulike vriend nodig nie!
M: Hoekom? Verduidelik die rede!

Tommy het weer geantwoord ...
Eerstens, ons aantrekkingskrag is nie dieselfde nie. Ek hou van hierdie, jy hou daarvan ...
Tweedens, jy sal nie tevredenheid kan gee soos my vrou gegee het nie.
Derdens, ek het nie tyd om jou te vergesel of te eet nie, want ek sal al hierdie dinge met my vrou doen.
Vierde, my vrou kan jaloers wees.
So, waarvoor is julle vriende?

Die trotsste ding vir mans gaan nie oor hoeveel vroue geskroef word nie, maar kan 'n vrou hê wat bereid is om met haar vir haar te slaap.
Die trotsste ding vir vroue gaan nie oor hoeveel mans, maar hoeveel vroue hul vennote kan verwerp.

Mans moet in staat wees om aantrekking en versoeking te weerstaan.
Terwyl vroue geduldig moet wees met gevoelens van eensaamheid.

Toe my vrou nog 'n dogtertjie was, het sy saam met haar familie gewoon, van die kindertyd af het sy nooit 'n enkele rys geëet en 'n druppel water van haar man se familie gedrink nie. Maar toe hy getroud was, moes hy sy familie verlaat en sy helfte van sy lewe aan my gee, hy moes ook my ouers en broers en susters as sy familie oorweeg. Jy dink net, as ek nie vir hom lekker is nie, kan ek steeds goed wees vir my eie gewete?

Wanneer mans hul gunsteling kos kry, sal hulle beslis soveel eet dat hulle tevrede is. Uiteindelik is die maag uitgeput en voel ongesteld. Stel jou voor, 'n nuwe maag is so kort, die mans kan nie kalm wees nie, laat staan ​​vroue wie se mae 9 maande lank swanger moet wees as hulle swanger is? Nie net dit, na swangerskap en geboorte, die kind clan wat later uitkom, moet ook sy pa volg ...
Dus, as ek kwaad is vir my vrou, hoe kan ek reken op die enorme offer van my vrou?

Daarom is mans en mans goed. Moenie kwaad wees en die vrou verraai nie

Sort:  

This user is on the @buildawhale blacklist for one or more of the following reasons:

  • Spam
  • Plagiarism
  • Scam or Fraud
  • Low quality content

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63945.57
ETH 3135.76
USDT 1.00
SBD 4.00