prosecution witnesses victims appear in court

in #esteem6 years ago

နှစ်ဦးကရိုက်တာသတင်းဌာနကသတင်းထောက်ကိုဖမ်းဆီးသည့်ရဲတပ်ဖွဲ့အကြီးအကဲများကအမိန့်ထုတ်ခံခဲ့ရပါတယ်, နှစ်ခုဂျာနယ်လစ်သက်သေခံချက်ခဲ့ဟုဆိုသည်ဒုတပ်ကြပ်နိုင်လင်းရဲ့အကျိုးဆောင်ရှေ့နေဦးသန်းဇော်အောင်ကဆိုသည်။ အဆိုပါတရားစွဲဆိုမှုမျက်မြင်သက်သေများခံရသူတရားရုံးထဲမှာပေါ်လာပြီးနောက်မြန်မာလျှို့ဝှက်ချက်များအက်ဥပဒေ, (ခ) ကိုမိုးအောင်ကမေလ 16 နံနက်နှစ်ခုမြောက်ပိုင်းရန်ကုန်ရှိတရားရုံးဖမ်းဆီးနှစ်ခုက Reuters သတင်းထောက်နှင့်အတူတရားစွဲဆိုနှင့် (ခ) ဦးမောင်ပြင်ဆင်ရေးခဲ့ပါတယ်ဒုတပ်ကြပ်နိုင်လင်းသူ shared ထားပါတယ် သူတို့အားသက်သေခံတော်မူချက်။ "သူကစာရွက်စာတမ်းများပြောကြသည်။ ဤအမိန့်ပေးခြင်းမဟုတ်ကြောင်းသက်သေခံချက်အများကြီး၏ရဲတပ်ဖွဲ့အကြီးအကဲခဲ့ပါဘူး။ သူလည်းဘာမှမသိခဲ့ပါ။ အဆိုပါရဲတပ်ဖွဲ့အကြီးအကဲသတင်းစာရှင်းလင်းပွဲမှာမနေ့ကသက်သေခံချက်အပ်ချုပ်ဆိုင်လက်ပတ်နာရီကိစ္စတွင်ရဲအကြီးအကဲနောက်ထပ်သက်သေခံချက်ဆိုပါတယ် အဆိုပါကားများစစ်ဆေးသည့်အခါမဆိုဤကဲ့သို့သောအရေးအခင်းပေါ်ဤအကြောင်းသက်ရောက်မှုကိစ္စတွင်ထိခိုက်နိုင်ပြောကြပါတယ်။ ကျနော်တို့တတ်နိုင်သမျှထင်ပါတယ် "ဟုပြောသည်တရားလွှတ်တော်ရှေ့နေဦးသန်းဇော်အောင်ကပြောသည်။ ထပ်မံရုံးချိန်း မြောက်ပိုင်းရန်ကုန်ထပ်မံရုံးချိန်းအကြောင်းကိုမေလ 21 ရက်နေ့တွင်စစ်ဆေး Continue, တရားရုံးကဆိုသည်။ "ဒုတပ်ကြပ်ငါတော်တော်စိတ်ပျက်မိပါတယ် မှလွဲ. နိုင်လင်းရဲ့ထုတ်ပြန်ချက်များ။ သူ၏ကျွန်များအပေါ်ရှိသည်သောထုတ်ပြန်ချက်များနှင့် ပတ်သက်. အမှန်တရား။ အများကြီးတွေ့ရပါတယ်မှန်ကန်စွာဆက်လက်ဆောင်ရွက်ရန်မျှော်မှန်းထားသည်," ဖမ်းဆီးစွဲချက်ကဆိုပါတယ်ပါပြီ။ ဖြန့်ချိ အဆိုပါတိုက်ပွဲရခိုင်ပြည်နယ်အတွင်းဖြစ်ပွားခဲ့သည်, ဘင်္ဂါလီနှစ်ဦးကိုရိုက်တာသတင်းဌာနကသတင်းထောက်မောင် (ခ) ပြင်ဆင်ချက် (ခ) မိုးအောင်အပါအဝင်ရဲအရာရှိတစ်ဦးကတပ်ကြပ်ဖမ်းဆီးခံခဲ့ရသည်, ညဦးယံ၌ပြီးခဲ့သည့်နှစ်ဒီဇင်ဘာ 12 ဟုဆိုကာနှင့်ဆက်စပ်သောစာရွက်စာတမ်းများလက်ဝယ်ထားရှိမှုအတွက်ဖြစ်ဖို့တွေ့ရှိခဲ့သည် ပြည်ထဲရေးဝန်ကြီးဌာနကအရသိရသည်။ အဆိုပါကိစ္စတွင်တင်သွင်းခံရပထမဦးဆုံးစမ်းသပ်မှုများအပါအဝင် 25 မျက်မြင်သက်သေများ, ပါဝငျသညျ။

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 66795.37
ETH 3087.77
USDT 1.00
SBD 3.72