keia ia

in #esteem6 years ago

image
Inā ဘာပဲဖြစ်ဖြစ်ပေါ့ hoʻonāwaliwali i kona physical like me ke kōkua, e hoʻopaʻapaʻa ana i ka loa
Hiki i maikaʻi a me ka hopena maikaʻi 'ole. Ka mea kākau moʻolelo o ka ရုပ်် ka liʻiliʻi loa
Hana no ka stress a me ka hana, akā, pū me kā lākou mau meaʻai hoʻohana ikaika hou ရုပ််
Inā ke kūʻai hiki ke pohole kahi o ke ola,ʻaʻole wale pili olaE imi i koi သတိထားကြဖို့.
He kī, Wale kope a me ka pahee inu
Nā mea e manaʻo aohe mea ino. I mea, keia ia 'atikala,
Consumer waiwai i loko o ka pilikia, no o ka pau ana o na lalani, i pono haʻalele.Oe e paha pau. Waiwai a me nā mea makeke me ka migrantFood kekahi mea,ʻaʻole e hiki ke olelo aku. A, o ka Moku'āina i ka pia
Of ahi, E like me ka mea mea he okoa momoku ahi o ka uahi paka au makemake e inuIa. Kekahi i ka pia mai, mai olelo mai. Alcohol AeInā e inu ole pia ua pinepine inu inu maopopoAu e makemake ana e. Uahi paka e like me ka mea mea he ola inu ahiahi သိသိကြီးနဲ့No ka mea, ua lilo kanaka e emi pakiko-aloha e hai mai i.
Ka mea i hoopii mea kākau maʻiʻo ma ke kani 'ia ua e kauoha ana i ke kanaka
Ma waho aʻeo ia i ke ala o ka ai, mai kou kino kāohi stress.i na bila i lawe ia'ku, akā, makemake nō heluhelu, e hoʻopiha i ko lakou manao.
Nā pilikia o toys, makemake 'oe makemake i ka olelo e pili ana i ka pilikia o ka manao ma hope o
Mau hoa paio. Ka mea kākau moʻolelo o ka wā kamaliʻi, hoohewa i haki kaʻohana holoʻokoʻa a me kēlā wā i kēia wāAu i maopopo i ka wā e huli hoalaia.

Sort:  

Dear friend, you do not appear to be following @artzone. Follow @artzone and get added to our voting list for valuable up-votes!

Dear friend, you do not appear to be following @wafrica. Follow @wafrica to get a valuable upvote on your quality post!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61769.55
ETH 2910.04
USDT 1.00
SBD 3.64