Air sufah habis

in #esteemapp6 years ago

Siç e dimë të gjithë se puna e vështirë është çelësi i suksesit dhe lumturisë në atë pun.Sudah siguruar që ne të merrni diçka që nuk është një rast i lehtë apo aq e lehtë sa ose thjesht duke pyetur drejtpërdrejt, nuk ka, por edhe një herë u desh të dengankerja vështirë.
Përkufizimi i punës së vështirë nuk është e përshtatshme duhet të merret fjalë për fjalë, sepse puna si kuptim vështirë, dëshpërimisht, mungesa e pushimit, dhe shumë capek.Bukan itu.Maksud punë e vështirë e afatit është që të kemi zell dhe një vullnet dhe aftësi për të arritur qëllimet personale yangdianggap pak tejkalojnë kufirin e aftësisë sonë kjo sendiri.Batasan siguruar një barometër që nëse ne mund të jetë e vështirë në veten tonë apo tidak.Contohnya këtë, unë dua të jem i suksesshëm dhe të pasur, por unë kam një ndjenjë dembel i cili nuk mund të kontrollojë, ajo sigurisht nuk mund terwujud.Kita e di se dembel dhe suksesi është i dëmtuar belakang.Oleh Prandaj, ne duhet të bëjmë rregullat dhe kufizimet e tyre në mënyrë që të mos dembel më të jetë i suksesshëm më vonë.
Unë jam në mesin e atyre që thonë se kjo nuk është e lehtë për veten kundër sendiri.Banyak edhe njerëz të cilët nuk mund të luftuar dembelizmi, pavarësisht se e dinte që pengojnë aktivitasnya.Satu dorën dembelizmi ne të nga ana tjetër ne jemi të vetëdijshëm se në qoftë se sayabermalas dembel atëherë ëndrra ime është tercapai.Dilema pamundur si një shumë e rëndë që ne kemi kaluar, dhe sigurisht nuk është për t'u habitur që shumë njerëz të heqë dorë kur të doni për të ndryshuar atë që është bërë zakon të tij, sidomos ndjenjën e malas.Maka kjo nuk nënvlerësojnë dembelizmi, sepse kalausudah kështu zakonet, mund të jetë i rrezikshëm!

Pra, çfarë janë përfitimet e punës së madhe? Puna e vështirë është e barasvlershme të vlerësojmë kohën dhe më nga afër rezultatet gemilang.Ingat se secili mori racionet dështojnë për të shpenzohen për të qenë i suksesshëm, në mënyrë që njerëzit që punojnë shumë do të kalojnë më shpejt një pjesë të sehinggalebih dështuar shpejtë në drejtim të pikës së suksesit.

Përveç suksesit me punën e madhe që ne do të merrni një shumë të procesit berharga.Rangkaian përjetojnë jetën që kemi kaluar nëpër gjatë punës së madhe do t'ju japë një shumë gjëra të ruajtura me kujdes në kujtesë kita.Semua procesi do të na bëjë më të mençur, më mirënjohës, dhe më shumë i përpiktë ,

Në qoftë se ne mund të farkëtuar me sukses veten në mënyrë që ajo mund të kalojë kaluar një sërë sfidash dhe pengesat sikur na thënë për të ndaluar në mes të rrugës, atëherë ne do të kemi një provuar mendore dhe gjithnjë kuat.Akhirnya kjo do të jetë një kapital i madh për të marrë më shumë sukses besar.Iniyang pastaj përgjigjet në pyetjen se pse njerëzit të kenë sukses më shumë sukses, mirë, për shkak të suksesit të parë të ardhshëm në bursë sukses dhe vazhdon të bie nga lart
image

Sort:  

Congratulations @simae892! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62989.29
ETH 3048.32
USDT 1.00
SBD 3.99